Czekolada na poprawę nastroju!

Czekolada na poprawę nastroju!
W związku z pewnymi problemami zdrowotnymi nie publikowałam w ostatnim tygodniu.
Czas wrócić do normalnego trybu, aby to przyspieszyć postanowiłam zrobić przyjemność sobie i swoim bliskim.
Postawiłam na czekoladę.
Pamiętam gdy byłam dzieckiem i wakacje spędzałam u babci robiliśmy czekoladę. Przepis jest banalny a czekolada znakomita. Mam nadzieję, że moje dzieci w przyszłości też będą ją wspominać jak ja.

Zaczynamy od składników:

  • 2 szklanki cukru
  • kostka masła (nie może być margaryna!)
  • 3 łyżki kakao
  • 1/3 szklanki wody
  • mleko w proszku(opakowanie)

2 szklanki cukru+kostka masła (nie może być margaryna!)+3 łyżki kakao+1/3 szklanki wody = zagotować

Wszystkie składniki zagotować ciągle mieszając.

Do przygotowanej masy wsypujemy całe opakowanie mleka w proszku.
Mieszamy, dodajemy orzechy, bakalie itp.
Wykładamy blachę folią i wlewamy masę.

Czekolada przygotowana do zastygnięcia.
Gotowa czekolada przygotowana do rozdania.
Wyszła pysznie. Gorąco polecam! Powodzenia!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!