Recykling - KLAMERKI - edycja Maryszy

Recykling - KLAMERKI - edycja Maryszy

Ostatnio przeglądając bloga Kulinii i jej super poduchy, trafiłam na wyzwanie klamerkowe w art-piaskownicy. Poniżej przedstawiam wam jak zrobić magnes ze starej klamerki.


Recykling mojej klamerki w pierwszej kolejności polegał na jej przemalowaniu ponieważ była czerwona.
Potrzebujemy bejce (może być farba akrylowa), klamerkę, pędzel, magnes i klej.
Malujemy klamerkę jasną farbą.
Czekamy, aż wyschnie.
Gdy klamerka wyschnie przyklejamy magnes. Ja użyłam kleju na gorąco -  jest mocny.
Przyklejony magnes do klamerki.
Wisząca klamerka na lodówce. Trochę łysa :)
Uszyłam do ozdobienia brelok. Możemy użyć swojej wyobraźni i przykleić wstążkę, kasztana itp.
Przyklejamy ozdobę do klamerki. 
Gotowa klamerka przyczepiona do lodówki. U nas przytrzymuje plan lekcji.
Recykling - KLAMERKI - edycja Maryszy przygotowana na wyzwanie.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!