Mikołajowe Elfy.

Mikołajowe Elfy.

Zaczęło się! Bardzo się broniłam, ale i mnie dopadło robienie świątecznych dekoracji. Dzisiaj zobaczycie mojego elfa i piernikowy domek na drzwi.

Już jakiś tydzień temu myślałam o dekoracjach co zaowocowało snem, w którym przyśnił mi się elf- pomocnik Świętego Mikołaja.
Był w kolorowych gatkach i miał wielki nos co najbardziej mnie urzekło.
Mikołaj tuż tuż, to i pomocnicy potrzebni bardzo!



Ten elf zwany również skrzatem wyrusza w podróż, będzie szukał swojego nowego właściciela.
Został przygotowany na kiermasz świąteczny w szkole mojej Julki.

W związku, iż robi karierę świątecznego modela będzie miał braci. Może nawet siostrę?
To początek świątecznych szaleństw.

Domek zawieszka był inspiracją zaczerpniętą z pierników. Już za kilka dni będzie witał naszych gości.



Piernikowy domek likierem haftowany.




Pozdrawiam wszystkich odwiedzających!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!