Sposób na Święta.

Sposób na Święta.







Jak zrobić wigilię w jeden dzień? Wydawało mi się, że to nie możliwe, ale w zeszłym roku zmieniłam zdanie -było jednak sporo nerwów i improwizowanych sytuacji.

Tegoroczne przygotowania zaczęłam kilka dni wcześniej, chociaż i one są wyjątkowo utrudnione.
Kilka dni przed świętami wykonywałam prezent dla Mileny. Pochłonęło mnie to bez reszty.










Wszyscy już wiecie, że moje pomysły najczęściej śnią mi się w nocy. Tym razem było tak samo. Powstała Konisia.





Od czwartku zaczęłam przygotowania świąteczne. Przyznam, że czuję zmęczenie materiału, dlatego pokazuję wam dzisiaj zdjęcia dekoracji świątecznych.Wracam do kuchni, jednocześnie życząc wszystkim zaglądającym spokojnych, ciepłych,  radosnych i przede wszystkim rodzinnych świąt.







 Odpoczywajcie, a po świętach ruszamy z nową energią.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!