Poducha na dzień dziecka.


Poducha na dzień dziecka.



Od tygodnia śpię 5 h dziennie, przy czym moje dziecko budzi mnie w nocy średnio 3 razy. Jestem tak zmęczona, zagoniona i zaszyta w swojej pracowni, że mały włos zapomniałabym o dzisiejszej wycieczce mojego dziecka. Szyję i szyję i oby tak dalej.
Tydzień temu kupiłam sobie gazetę "Sielskie Życie" niestety nie napiszę wam co w niej znalazłam ciekawego. Nie miałam jeszcze czasu zaglądnąć. Ostatni numer przeczytałam od deski do deski i dawno mnie tak nie wciągnęło. Myślę, że i tym razem tak będzie.
Możecie zobaczyć jak się zapowiada.


Zastanawiałam się od czego dzisiaj zacząć? Czy pokazać wam to co robię czy może potrzymać was jeszcze w niepewności. Hmmm...Poczekajcie jeszcze kilka dni. W weekend zobaczycie stroje uszyte na występ do filharmonii, a dzisiaj pokaże wam prezent od mamy na dzień dziecka, tz. mój prezent, który od niej dostałam.
Odkąd zaczęłam szyć moja mama przejęła się rolą i zaczęła tworzyć.


Dzwoni jak tylko otworzy oczy i mówi 
wiesz mam coś dla ciebieWymyśliłam torbę już wiem jaka byłaby fajna
Super - myślę, tylko kto to wszystko zrobi. Kobito weź zrób sama, masz maszynę! No i zaczęła działać :)
Nie wiem co może wyjść z tworzenia mojej mamy, ale póki co to co dostałam bardzo mi się podoba.
Szydełkowa poducha, która już jest testowana - w naszym salonie sprawdza się doskonale.
Wszyscy o nią walczymy. Na szczęście mama robi nam kolejne.


Chyba już dosyć na dzisiaj trochę bolą mnie plecy. Mój kot kiedy piszę siada mi na ramionach. Obecnie siedzi w kapturze mojej bluzy i mruczy, a ja piszę i piszę, bo cisza tu u mnie i dzieci nie ma ;) Dźwięki dochodzące z parteru donoszą, że tatuś równie dobrze się bawi jak dzieci. A tu tak przyjemnie, nawet  można strzelić komarka przed kompem zanim usłyszę znowu -  MAMUŚ bo Ola ... ;)

Pozdrawiam was ciepło. Do weekendu.

2 komentarze :

  1. Piękna poducha, zdolna jesteś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem komplement przesyłam mamie. Dziękujemy.
    U Ciebie Agnieszko też pięknie i inspirująco.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!