Zakładka-przyjaciółka każdej książki.

Zakładka-przyjaciółka każdej książki.



Jakiś miesiąc temu zabrałam się za szycie zakładek do książek. Zaczęłam od prototypu, a później poszło lawinowo ponieważ moja Julia zażyczyła sobie zakładki zamiast bukietu kwiatów dla swoich nauczycieli.




Skrojone zakładki czekały na swoją kolej. Długo nie mogłam się zdecydować jak maja wyglądać. Zapytałam, więc moje dziecko co ma na nich być i usłyszałam: 

- Mamuś no poprostu "dziękuję" i jakiś kwiatek może serduszko, ale pamiętaj zrób tak jakbym to ja pisała.

Ależ proszę bardzo.

Zakładka to niezobowiązujący prezent dla przyjaciela, nauczyciela, a nawet dziadka. Bez okazji, na pamiątke dla mnie i o mnie. W podróży, ogrodzie zawsze razem z moją ulubioną książką.

Miłego czytania.









Pozdrawiam podczytywaczy!

3 komentarze :

  1. Piekne te zakładki z bardzo uroczym pastelowym zakończeniem.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!