Zbliża się lato.

Zbliża się lato.



W związku ze zbliżającym się latem, aktualnie pracuję nad nową kolekcją. Poniżej możecie obejrzeć próbkę tego co znajdzie się w letnio/jesiennym sezonie.
Freestylowe szycie będzie głównym motywem poduszek, czapek, kominów z kapturem i innych dekoracji. Będą również podkładki, dywaniki wykonane z kordonków zpagetti. Zpagetti to specjalna przędza włókiennicza uzyskiwana z recyklingu resztek materiałowych. Jest bardzo trwała i kolorowa. Przędza zawiera zwykle ok. 95% bawełny i trochę lycry. Taki T-shirt skrojony w kordonek.








Będzie można kupić produkty z gotowej kolekcji jak i zamówić indywidualny projekt np. czapkę z wymyślonym przez siebie motywem.
To tyle na dzisiaj. Zobaczcie jeszcze jaki piękny bukiet piwonii dostałam od sąsiadki.







 


Pozdrawiam.

7 komentarzy :

  1. "I love sleep" poduszka z tym napisem jest chyba stworzona dla mnie :) teraz jak jestem w ciąży chce mi się 2 razy bardziej spać, ale dzielnie walczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiula Jeszcze raz dzięki za PODUCHĘ. Jest CUUUDNA:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. GOLEBSKA - śpij ile możesz. W ciąży to dozwolone:) Na takiej poduszce śpi się jeszcze lepiej niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropka- będzie więcej. Zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem fanką zpagetti :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!