Lniane rolety.

Lniane rolety.



Często w naszych domach leżą stare materiały, o których nie mamy bladego pojęcia. Kupione przez mamę, babcię, a nawet prababcię, w czasach kiedy w sklepach były puste półki. Często one same nie pamiętają jak udało im się dostać taki kawałek pięknej tkaniny. Nie myślały o tym co z niego uszyją, do czego użyją, ale brały co było.
Len, który znalazłam w szafie mojej mamy przeleżał w niej ponad dwadzieścia lat. Był pierwszą tkaniną, którą tam dostrzegłam i od razu wiedziałam co z niego uszyję.
Od dawna planowałam ozdobić okno lnianymi retro roletami.
Początkowo myślałam, żeby kupić naprasowanki, ale to byłoby zbyt proste i nie byłoby moje.
Dlatego postanowiłam sama namalować napisy.


Zaczęłam od wyszukania napisu i wzorów czcionek retro. Kiedy już je znalazłam, musiałam narysować wszystko na kartkach z bloku, aby móc później skopiować je na tkaninę. 


Wyszło chyba całkiem nieźle. Zaznaczam, iż nie trzymałam pędzla w rękach od podstawówki :D No może raz namalowałam napis na filcowej torbie. Co najlepsze bardzo mi się to spodobało i obawiam się, że będę malowała częściej.


Jeżeli spodobały wam się moje zmagania z pędzlem, możecie w zakładce "Zrób to z Vanillaforhome" podglądnąć jak samemu można to zrobić. 

Zapraszam!

6 komentarzy :

  1. Świetny efekt :). A grafikę znam, uszyłam taką poduszkę tylko w transferem. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Lifestyle Inspiracje - dzięki.
    Anicja- z tymi grafikami to była niezła zabawa. Z powiększaniem i ze zmianą czcionek,ale jakoś poszło.Cieszę się, że też lubicie takie vintygowe klimaty:)Pozdrawiam was gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. piernikzwiatrakiem15 lipca 2013 21:09

    Niesamowicie stylowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta roletka, lubię takie naturalne dekoracje w oknach. Napisy super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!