Freestylowi projektanci i przygotowania do świąt.

Freestylowi projektanci i przygotowania do świąt.

Bywam tu rzadko ostatnio, ale nie przestaję freestylować. Dzisiaj kolejna odsłona freestylowego piórnika, wykonanego przez bardzo młodego projektanta ;).
Słyszałam, że mikołajowe listy są pełne nowych projektów. Zobaczymy!






Pewnie w ostatnim czasie odwiedziliście groby waszych bliskich. My również, chociaż trochę później niż wszyscy.
Mam w zwyczaju dla najbliższych mi osób wykonać coś własnoręcznie. Nie dlatego, że wyjdzie taniej, bo nie wyjdzie, ale te dekoracje, które są ogólnie dostępne mnie osobiście nie przekonują. 
W tym roku kolorem przewodnim mojej kompozycji była biel. Dzięki niej kompozycja nabrała elegancji.
Kiedy postawiłam wiązankę w salonie idealnie tam pasowała. I o to chodziło! Ma spełniać funkcje dekoracyjną, a nie grobową.
Poniżej kilka zdjęć.




Między freestylowaniem, a odgracaniem pokoju moich dzieci zaczynam już szyć ozdoby świąteczne. Kalendarze adwentowe idą w ruch. 24 woreczki i w każdym coś wyjątkowego, króliki, anioły i skrzaty, a na koniec jeszcze filcowe ciastka dla osłody świątecznych przygotowań.
Będzie czerwono, gwiazdkowo i magicznie. Do tego mała metamorfoza kuchni, aby było wyjątkowo.
Zapraszam was gorąco!






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!