Nowi projektanci Vanillaforhome.

Nowi projektanci Vanillaforhome.


Odkąd zaczęłam freestylowanie, moje projekty są bardzo wyjątkowe. Dlaczego? Nie chodzi tu o mnie. Ja tylko wykonuję to co zaplanowali moi projektanci. Rzeczy w sklepach są bezosobowe. Każdy z nas może mieć to samo, ale nie oni.
Tosia wykonała projekt konika Rainbow Dash i zażyczyła go sobie na piórniku i worku na zajęcia gimnastyczne. Przyznaję, żeby przypomnieć sobie jego imię musiałam poprosić googla :).
Zatem Rainbow Dash wylądował na piórniku i worku gimnastycznym.






Dresowy piórnik i worek inny niż wszystkie.

Przed każdym wydaniem projektu jestem bardzo zdenerwowana i czekam na reakcję. Dziękuję za to, że czasem i mnie pojawi się łezka w oku :).

Myślę, że wysiłek się opłaca. Każdy z nas chce mieć coś swojego i tylko "swojego".



Już niedługo kolejni projektanci. Nowych zapraszam, piszcie: vanillaforhome@gmail.com .






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!