Nowy Rok, nowe radości i smutki...

Nowy Rok, nowe radości i smutki...





Nowy Rok, nowe radości i smutki... Tych ostatnich jak najmniej! Nowe plany i postanowienia. Życzę wam wszystkiego co najlepsze! A sobie wytrwałości i dużo inspiracji...
Jak minęły Wam święta? Mnie rodzinnie i cieplo, ale to jeszcze nie koniec, bo przed nami dwa dni wolnego.
Tak bardzo chciałam wam pokazać Vaniliowy prezentownik, ale dzień przed wigilią zbuntował mi się komputer i niestety jest mała dekoncentracja. Nic się nie martwcie zdjęcia ocalały i tylko posty przesunęły się w czasie.



Dzisiaj poduszka dla Zuzi i worki dresowe z projektami Ninki i Jasia.



Stwierdziłam, że jeszcze nie czas na podsumowanie 2013 i poczekam z tym jeszcze kilka dni. Plan, który sobie założyłam wykonałam w całości, zatem poleniuchuję jeszcze do wtorku i zabieram się za kolejne freestylowanie.



Życzę wszystkim w 2014 roku dużo zdrowia i szczęścia. Jak to wczoraj, ktoś mi powiedział w katastrofach często giną ludzie zdrowi, ale tacy, którym zabrakło szczęścia dlatego ZDROWIA I SZCZĘŚCIA na cały 2014 rok i żadnych katastrof.

Pozdrawiam was i zapraszam na kolejnego posta już w przyszłym tygodniu. Będzie dużo freestylowania tym razem na pościelach.

1 komentarz :

  1. Piszesz bardzo profesjonalne,
    ale także w sposób bardzo interesujący i przyjemnie się go czyta.
    Dodam Twojego bloga do listy najlepszych blogów o projektowaniu
    http://blog-o-projetkowaniu-wnetrz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!