Pościel małych projektantów.

Pościel małych projektantów.

Myślicie, że pościel jest nudna i bez wyrazu? Może po dzisiejszym poście zmienicie zdanie. 
Jako, że ostatnie projekty to uwiecznianie rysunków milusińskich na tkaninach i tym razem będzie podobnie.
Wyzwanie to rysunki uwiecznione na pościelach. Otrzymałam trzy projekty, które znalazły swój finał na tkaninie dresowej, a z niej powstały kolorowe pościele. Każda z nich jest bardzo indywidualna z imieniem i rysunkiem dziecka- mojego małego projektanta :).
Wszystkie rysunki są wyjątkowe, ale zdradzę wam w sekrecie, że najbardziej lubię te wykonane kredkami. Mogę wtedy pociągnąć igłą, każde pociągnięcie kredki.
Freestylowanie tak bardzo weszło mi w krew, że nie wyobrażam już sobie projektu bez najmniejszego rysunku.
Przejdźmy do zdjęć.

Pierwsze wyzwanie KAJTEK.




 Czasem zastanawiam się co jest na rysunkach, które do mnie trafiły. Nie zawsze mam okazję o nich porozmawiać. Wtedy na horyzoncie pojawia się moja córka Julia mówiąc: mamuś no nie wiesz ;).
Tym razem Julia stwierdziła, że są to ANGRY BIRDSY, ale czy faktycznie tak jest, napiszę wam następnym razem.

Wyzwanie drugie TOSIA.







 Czy już odgadnęliście? POKEMONY?

I czas na ZOSIĘ, która jest najmłodszym projektantem 2+.





Pościel dresowa jest świetnym rozwiązaniem na Zimę i na Lato.
W Zimie otula was puchowa kołdra, za to w Lecie wyjmujecie wypełnienie i okrywacie się tylko poszewką.

To tyle na dzisiaj mam nadzieję, że dzięki dzisiejszym inspiracjom i wy będziecie utożsamiali się z przedmiotami, które znajdują się w waszych domach.

Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami lub chcielibyście podobne zapraszam piszcie: vanillaforhome@gmail.com .

Pozdrawiam wszystkich gorąco i dziękuję za komentarze i miłe słowo.



1 komentarz :

  1. Jestem pełna podziwu - pomysł świetny, a odwzorowanie mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!