Wielkanocny stół.

Wielkanocny stół.


Na początku tygodnia Agnieszka pisząca bloga agnethahome zachęciła mnie, aby stół wielkanocny w tym roku wyglądał inaczej niż zwykle. Zaciekawiła mnie postem o misach z opaski gipsowej (klik).


Złapałam bakcyla i zabrałam się do zorganizowania materiałów. Nie było prosto, ale jak się przyciśnie Panią  mgr. w aptece,  to wystarczy złożyć zamówienie :). Na początku zniechęcona brakiem opasek kupiłam zaprawę gipsową i bandaże, ale co z tego wyszło napiszę po świętach.



Dzisiaj moja propozycja na bardzo prosty stół wielkanocny.


Wystarczy przygotować:

  • biały obrus
  • papier do pieczenia (wąski)
  • karton do rysowania dla dzieci
  • dymo lub pisak 
  • kilka wydmuszek
  • misy gipsowe (klik)




Papier do pieczenia rozłożyłam wzdłuż stołu. Z kartonu do rysowania wycięłam cztery podkładki, a każdą z nich naznaczyłam imieniem osoby, która zasiądzie przy stole. Do misy włożyłam kilka wydmuszek i teraz tylko czekam na tą wielkanocną chwilę. 



Na stole pojawią się potrawy z zeszłego roku, a przepisy na nie możecie zobaczyć tutaj.



Życzę owocnych przygotowań! 

Kasia





2 komentarze :

  1. Radosnych ,zdrowych ,spokojnych świąt życzę , przy tak pomysłowo udekorowanym stole!
    Uściski świąteczne przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Radosnych i Spokojnych Świąt! Również ściskam gorąco :)

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!