Papier Kamień Nożyce i Lampion od agnethahome.pl

Papier Kamień Nożyce i Lampion od agnethahome.pl



W ostatnią sobotę w Krakowie odbyły się targi  "Papier Kamień Nożyce", ale o tym zapewne wszyscy wiecie. Jeżeli komuś umknęło to na świetną relację z targów zapraszam na blog Ani- scraperka. Znajdziecie tam wiele wspaniałych produktów i inspiracji.


Pogoda odstraszała, ale to nie przeszkodziło wielbicielom polskich twórców. Niech żałują ci, którzy przegrali z deszczem.

Kiedy dowiedziałam się, że jednym z wystawców będzie agnethahome.pl to nie mogłam sobie odpuścić. Nawet w tak paskudną pogodę.

Jako, że byłam bardzo wcześnie udało mi się kupić LAMPION z edytowanej kolekcji Agnieszki.

Kolekcja specjalnie na targi. Małe dzieła sztuki z miedzią.



To dopiero początek moich zakupów w agnethahome.pl. Wam również gorąco polecam!

Na koniec pokażę wam gdzie spędzam ostatnio najwięcej czasu :). Jak nie odbieram maili i telefonu to znaczy, że musicie przyjść osobiście. Dzwonek jest biały na poniższym zdjęciu ;).




Powoli zbliża się sezon na "truski"...


Marzenia się spełniają i mini salon w ogrodzie jest w trakcie urządzania. Zachęcam Was do zaglądania, już niedługo więcej inspiracji.


 3majcie się.
Kasia









10 komentarzy :

  1. Lampion śliczny w moim typie :) ale nie dziwię ci się że spędzasz więcej czasu w ogrodzie, bo jest na prawdę piękny :)))tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marzena :) Cieszę się, że Ci się podoba. Również przesyłam pozdrowienia!

      Usuń
  2. hej hej! wybrałaś perełkę! był jeden i niepowtarzalny:)))
    gratuluję decyzji i zakupu:) wspaniale było Ciebie poznać:) jesteś niesamowicie pozytywną i świetną babeczką :)))
    a miejsce na wypoczynek...to jest dopiero bajka!
    uścisków moc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania miło, że wpadłaś :) Było mi również bardzo miło Cie poznać! 3mam kciuki za "wzory". Jak będziesz chciała odpocząć to miejsce już czeka:). Zapraszam. Buziaki!

      Usuń
  3. Śliczne , tez mam cudeńka od Agi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny lampion.. a ogrod przepiekny :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Z lampionem to była miłość od pierwszego wejrzenia:).Pozdrawiam,Kasia.

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!