Organizer.




Witajcie,
nawet nie wiem kiedy przeleciał mi ostatni tydzień. 
Zapowiadajka z zeszłego posta to organizer na ścianę. W pracowni brakowało mi czegoś co pozwoli szybko wbijać igły, tasiemki i notatki. Do wykonania potrzebowałam jakiegoś podkładu, na którym mogłabym przymocować materiał. Zastanawiałam się nad użyciem tablicy korkowej, ale nie zdała egzaminu. 
Wpadłam na pomysł, że świetnie sprawdzi się bawełniane podobrazie. Tkaninę wystarczy przymocować za pomocą kleju lub zszywacza. Co chcecie mieć na tkaninie to już pozostawiam waszej wyobraźni.
Mini instrukcja specjalnie dla was.


Myślę, że najwyższa pora a jakieś miśkotki :). Oto zapowiedź kolejnego posta.





Buziaki.

3majcie się.

Słonecznego weekendu!!!

Kasia.

2 komentarze :

  1. Rewelacyjny organizer Kasiu. Taki w szarściach wygląda bardzo neutralnie i wszedzie bedzie pieknie wygladał, tym bardziej, że jest unikatowy.
    Dobrego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, wielkie brawa! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!