Freestylowe szmacianki.

Pewnie już zauważyliście, że w ostatnim czasie posty pojawiają się u mnie tylko w deszczowe dni.
Tylko wtedy znajduję czas, żeby szybciutko coś napisać. Chociaż ostatnio dużo szyłam i działałam twórczo.

Temat na dzisiaj to freestylowe lalki szmacianki.
Od dłuższego czasu chciałam uszyć lalę. Taką typową lalkę do przytulania.Wiedziałam tylko jedno, że musi mieć duże oczy:).
Kiedy sytuacja mnie trochę zmusiła usiadłam i zaprojektowałam lalę. Każda z tych, które już uszyłam jest inna. Ich rysowanie sprawia mi wielką frajdę.
Kiedy prototyp ujrzał światło dzienne zaczęło się. Mamo mogę taką? Mamooo czy ja też? Ciociu możesz mi uszyć taką? Itd....
No to szyłam jak głupia, ale nawet bardzo mi się to podoba.

Kiedyś zazdrościłam innym mamom jak ich dzieciaki miały coś z czym nie mogą się rozstać. Czekałam 10 lat i udało się! Moja Olga nie rozstaje się z lalą szmacianką nawet w ciągu dnia. Musieliśmy ostatnio specjalnie po nią jechać do naszych przyjaciół. Jest mi tym bardziej miło, że upatrzyła sobie lalkę, którą to ja dla niej zrobiłam, to chyba największa nagroda jaką mogłam otrzymać.

Jak wyglądają? No właśnie tak... Zobaczcie sami!






To dopiero początek przygody z freestylowymi lalkami. W najbliższym czasie będzie ich duuużo więcej i nie tylko lalek. Myślę również o przytulance dla chłopców.


Następnym razem napiszę wam o bezglutenowym chlebie na zakwasie.

3majcie się, Kasia.



10 komentarzy :

  1. Jakie słodziaki! Uwielbiam takie, bo są niestandardowe, a unikatowość jest na wagę złota :)))
    Przyjemnego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu lale są boskie!!!! :D takie wyjątkowe, zazdroszczę Ci talentu kochana :)))pozdrawiam z upalnego Edinburgha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jest mi bardzo miło to słyszeć:). U mnie dzisiaj pochmurno, ale w duszy słonecznie:) Buziaki!

      Usuń
  3. Fajnie mieć taki talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! takich jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie ręcznie wykonane arcydzieła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło otrzymać taki komentarz:) Dziękuję!

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!