Letni czas...

Za oknem szaro i buro, ale ja nie narzekam. To czas dla domu i dzieci.
Lubie taką pogodę. Mogę bez wyrzutów sumienia spędzić czas na pichceniu :).
W środę przed burzą zaatakowałam warzywnik mojej przyjaciółki i przywiozłam kosze pełne cudownych skarbów.
To jest coś. Prosto z pola, może i nieco przybrudzone, za to świeże, naturalne i pachnące. Takie lubię najbardziej.


Tak jak obiecałam dzisiaj kilka kadrów z podkładkami, które dostałam w prezencie.
Serwuję na nich sery i wędliny. Podaję na nich koktajle i inne napoje. Tworzą uroczy sielski klimat.




U mojej mamy podkładki pełnią funkcję rolety. W połączeniu z ozdobnymi łańcuszkami tworzą bardzo ciekawą zasłonę, chroniącą letnią altanę przed spojrzeniami z pobliskiego deptaka, a jednocześnie wpuszczają wystarczającą ilość słońca by cieszyć się latem.



Polecam!

I na koniec pochwalę się uhodowanym bezglutenowym zakwasem. Niby nic takiego, a jednak... okazało  się to być znacznie trudniejsze, niż zakładałam. W sobotę sądny dzień. Wtedy sprawdzimy czy wszystko poszło zgodnie z planem. Jestem bardzo ciekawa smaku bezglutenowego chleba na tym zakwasie. Na pewno poświęcę mu kilka słów w jednym z kolejnych wpisów.


Na koniec - lato sprzyja przyjmowaniu gości. Cieszymy się zarówno z zapowiedzianych wizyt jak i tych spontanicznych z pominięciem anonsów ;)


Miłego weekendu!
3 majcie się.  
Kasia


9 komentarzy :

  1. Te podkładki są bajeczne, uwielbiam drewniane akcesoria do domu.
    U mnie również brak pogody, wiec staram się robić teraz wszystko to, co odkładałam na póżniej.
    Dobrego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam jak się nudzisz ;). Podoba mi się taka nuda ;D. Miłego dnia!

      Usuń
  2. Rzadko mozna usłyszeć, że ktoś lubi deszcz....wszyscy narzekają zamiast starać się dostrzec plusy :-) Podkładeczki są świetne, na stole, wypełnione przekąskami wygladają rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy nawale prac ogrodowych każdy pokochałby deszcz;). Podkładki na przekąski sprawdzają się świetnie. Polecam. Cieszę się, że Ci się podobają. Miłego weekendu :).

      Usuń
  3. mmm, ale smakołyki na Twoim stole! :) uścisków moc na weekend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego weekendu Aniu! Ja spędzę go na czytaniu onlinowych pism :).Ciekawe kto je opublikował ;).Buziaki!

      Usuń
  4. Kasiu dzięki za zdjęcia :) mam podobne odczucie co do pogody, mimo że u nas upał to i tak siedzę teraz w domu bo za gorąco. Drewniane podkładki idealnie w pasowały się jako ozdoba na stole do przekąsek :))) i ta roleta u mamy fantastycznie wygląda :) pozdrawiam i miłego pichcenia życzę :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:). To była przyjemność. Dzięki Marzenka. Buziole na weekend!

      Usuń
  5. Fajny pomysł na deseczki! Przynajmniej nie stawiamy pieknych koreczków na plastikowych talerzach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!