Lato...

Choruję ostatnio na brak czasu. Dlatego przerwa między postami jest dłuższa niż zwykle, ale chyba się nie poprawie póki co:). No dobrze, spróbuję!


Dzisiaj zobaczycie naszą biesiadną altankę, w której ostatnio spędzamy wieczory. Póki co niewiele się w niej zmieniło, bo brakuje mi czasu na uszycie poduszek na krzesła i innych akcesoriów, ale to nic i tak czujemy się w niej jak w naszym drugim salonie.
Nie poszłam w marynarskie wzory, ani w biele. Lubię jak róż i turkus kontrastuje z zielenią wokoło.
Wiszące kwiatki kręcą się jak wiatraczki i dodają altance lekkości. Sprawdziły się również podkładki z włóczki zrobione przez moją mamę.


W związku z tym, iż w kuchni pojawił się nowy stół od razu wiedzieliśmy co zrobić ze starym. Sprawdza się idealnie.

 

Ja szyję, mąż działa w ogrodzie, a na orzeźwienie w te upalne dni pijemy lemoniadę z litrowych słoików ;).

Kiedy przygotowałam słoiki dla naszych gości mąż powiedział do mnie tak:
A jak goście nie zrozumieją przesłania i stwierdzą, że zabrakło nam szklanek to co? ... :D
Na szczęście zrozumieli!
Polecam wszystkim na upalne dni.


Lemoniada jest świetna do przemycenia witamin dzieciakom. Moja Olga nie lubi wody, a jednak taka jest dla niej bardzo atrakcyjna.



Na koniec zaproszę was na kolejnego posta, w którym zobaczycie lalki bliźniaczki i moje prace, które zajęły III miejsce w Konkurs Rękodzielniczym "Wyjątkowy Twórca".




6 komentarzy :

  1. Ja chyba zawsze na to choruje Kasiu ;)))) Ta lemoniada w słoiczku wyglada bardzo zachecająco :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu altanka jest idealna, też mi się taka marzy ;) może w przyszlym roku mi się uda :) a tobie życzę słonka za oknem. Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 mam kciuki za altankę ;) Sprawdza się świetnie.Polecam! Buziaki!

      Usuń
  3. Cudna altanka! :) Super miejsce na odpoczynek i małą imprezkę :)
    Fajny pomysł ze słoikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu imprez w to lato odbyło się wiele:).Teraz przyszedł czas na odpoczynek i chyba do końca lata już tak zostanie. Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!