DIY tablicowe w sam raz na weekend.

Dzisiaj małe DIY jak odnowić starą komodę i wykonać tablicę na notatki.


W związku z tym, iż cena farb tablicowych nie zachwyca zaczęłam się zastanawiać jak ją zrobić samemu.
Poszperałam w internecie i znalazłam. Okazuje się, że świetnie się sprawdza farba lateksowa zmieszana z fugą do płytek lub sodą. Dokładny przepis na farbę z fugą tutaj.
Ja użyłam ok. 200 ml farby lateksowej, a fugi na oko ;).
Czy się sprawdziła? No pewnie! 


Zaczęłam od tablicy, a skończyłam na komodzie:).




Mam już ochotę na kolejne dwie komody i szafę u dzieciaków.

I na koniec przypominam o konkursie tutaj :).

Zapraszam konkurs trwa do 09.09.2014.


3 majcie się!

Miłego weekendu:)

Kasia.


10 komentarzy :

  1. Cieszę się ogromnie, że zainspirował Cię zamieszczony u mnie przepis. Wykonanie kapitalne! Zazdroszczę! Powiedz jak oceniasz trwałość tej farby na meblach? Jako bazy użyłaś takiej do drewna czy zwykłej?

    Ściskam!
    Karolina Żyj Kochaj Twórz

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam już wielu farb, ale lateksowa kuchnia-łazienka przebija wszystkie. Jej trwałość jest bardzo wysoka. Co do podkładu to przy tej farbie wg. mnie nie potrzeba. Kolejne meble będę malowała bezpośrednio po lekkim zmatowieniu powierzchni delikatnym papierem ściernym. Polecam:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł Kasiu. Przyznam, że w sumie zainspirowałaś mnie, bo mam jeszcze farbę tablicowa, która mogłabym właściwie w ten sposób wykorzystać :))) Dobrego popołudnia życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super:) Działaj chętnie zobaczę jak Ci poszło:) Miłego!

      Usuń
  4. bardzo mi przypadła do gustu ta KISS ME :) jes w sam raz do sypialni zakochanych :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie:) A jak mnie mąż zdenerwuje to zawsze mogę napisać coś innego :D Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawał mega roboty! Efekt świetny!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!