Konkurs dla wszystkich! Zgarnij Zocksa!

Znacie ten scenariusz?


Pytanie jest jedno gdzie się podziały moje skarpetki? Wszystkie nie do pary! Gdzie znikają? Czy też tak macie?

Podobno jest "ONO" i to jego sprawka? Od dawna się zastanawiam co jest grane?
W dodatku znikają skarpety, a pojawia się... ZOCKSY!
Zombie skarpetkowe? Nie może być!
Hmmm zobaczcie sami ;).













I co? Skąd one?

W związku ze zniknięciem kilkunastu naszych skarpetek zapraszam na konkurs! Może wy wiecie co się z nimi dzieje? Czyja to sprawka?

Zasady:

1. W komentarzu odpowiedz na pytanie: Gdzie znikają nasze skarpetki? Którego Zocksa chciałbyś wygrać i dlaczego? :) Zostaw swojego maila do kontaktu.
2. Polub stronę vanillaforhome na facebooku.
3.Udostępnij konkurs na swojej tablicy facebookowej i poleć go swoim znajomym.
4.Jeżeli posiadasz bloga będzie mi miło jak powiesisz banerek z linkiem do  tego posta.
To tyle. Chyba proste :).

Konkurs będzie trwał do 09.09.2014
10.09.2014 odbędzie się losowanie i ogłoszenie wyników.

NAGRODA!



Nagrodą jest ZOCKS wybrany przez Ciebie w pytaniu konkursowym.

Życzę udanej zabawy :).
3majcie się Kasia!
Idę szukać skarpetek ;).








18 komentarzy :

  1. Skarpetki gina bo zocksy je zjadają w poczuciu samotnosci albo poprostu uszczelka jest wyrobiona i wpadają do zbiornika c; nr 2 bo wygl jak dwie złączone skarpetki ktore nie chcą zgubic sie w praniu :3 kasia.rozalinda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszczelka powiadasz? Pójdę sprawdzić ;) ...

      Usuń
  2. Kasiu tak sobie pomyślałam, że to Zocksy chowają wasze skarpetki z myślą o tym że stworzysz ich więcej i wtedy będą miały przewagę nad wszystkimi waszymi skarpetkami :D ;D
    Niebieski zocks będzie idealnie pasował do nowego pokoju moich maluchów :)
    Niestety nie mam Facebooka.
    Mam problem z wstawieniem banera na mój blog, wyskakuje mi jakiś błąd :(
    Mój email menia85.md@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm o samych Zocksach nie pomyślałam, ale fakt mogą myśleć o przewadze liczebnej :D.
      Marzenka coś się wczoraj google i blogger buntował. Spróbuj dzisiaj:).

      Usuń
    2. Kasiu banerek jest już u mnie na blogu :D

      Usuń
  3. Skarpetki giną, bo są regularnie podpierniczane przez oba boksery. Zauważyły one Twoja oryginalną technikę freestylowania. Teraz w nocy, gdy śpicie, same robią Zocksy, które potem sprzedają na psim allegro. Ściśle współpracują z nimi oba koty, szczególnie ten, który miał być kotką, a okazał się kocurem. Od tej pory ma zaburzenia tożsamości i zbiera kasę na terapię. To świetnie zorganizowana siatka przestępcza. Następnym celem mają być podkoszulki Twojego męża. Chociaż ten kot, co był kotką, dopóki nie odkrył, że ma jąderka, cały czas uważa, że za kolejny cel należy uznać Twoje biustonosze☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgo wiem, że w moim domu mam Gang Olsena, ale biustonosze? Przyznam, że zaczynam się bać :D. Wyobrażasz sobie Zombiaka z biustonoszy? :D

      Usuń
  4. Dobre pytanie, zadaje sobie je zawsze gdy wyjmuję z pralki pranie... Gdzie skarpetka? Lewa? Prawa? Grrr :) Znowu pralka ją zeżarła albo myszy albo wróżka skarpetuszka :D

    Która maskotka? Odpowiedź brzmi dwugłowa.Dlaczego? Bo przypomina mi mnie i moje rozdwojenie pomi ędzy artystkę a zwykłego człowieka :) Pozdrawiam i banerek ląduje u mnie na blogu i FC

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysz to ja znalazłam ostatnio pod głośnikiem:). Hmmm myślałam, że to kot ją przyniósł, a tu się okazuje, że niekoniecznie ;). Czyżby polowała na skarpetki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiem!!! skarpetki uciekają bo nie znoszą częstego prania...Niektórym się to udaje innym nie. Każda jednak wygrywa. Bo nikt już nie nosi tej co zostaje.

    podobają mi się blizniaki:)

    deliratio@o2.pl

    dekormaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ooooooooooo mamo jakie one cudowne ahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej co do skarpetek ,to jest taka możliwość,że to psiaki je rozpracowują ,ale "prawdziwa" prawda jest taka,że skarpetki po zmoczeniu wodą zamieniają się w zocksy zombi ,które szaleją ile wlezie po nocy . I czasem tak bywa że nie zdążą się odmienić i stąd te brakujące pary... :) a jeżeli chodzi o zocksa to wybieram nr 2 : ponieważ wygląda jak moje dwa gambole małe.. karolina8082@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak chcemy po wyjęciu z pralki mieć komplet skarpetek, tak żeby były parami, to najpierw parami trzeba je włożyć do tej pralki. A wkłada się je pojedynczo i stąd cały problem – w pralce od początku nie było dwóch skarpetek.
    A może trzeba namówić producentów skarpetek żeby produkowali je "po trzy" wtedy dłużej mielibyśmy PARĘ jednakowych skarpetek.
    Bardzo podoba mi się ten różowy podwójny "Cwaniaczek" i myslę że to różowych zakamarków pokoju Oliny równiez baaardzo by pasował:):) Natomiast mnie osobiście urzekł "Pasowany " :):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!