Konkurs, konkurs, konkurs...




W ostatnim postcie wspominałam wam o konkursie rękodzielniczym.
Bez fałszywej skromności nie będę pisała, że składając pracę na konkurs rękodzielniczy nie myślałam o wygranej, bo przecież po co bierze się udział w tego typu imprezach? No po to, żeby wygrywać! Niestety nie udało się, ale szczerze gratuluję konkurentom. I i II miejsce zajęli mężczyźni i było to (przynajmniej dla mnie) duże zaskoczenie:).
Ja zdobyłam III miejsce. Z czego bardzo się cieszę.
W ubiegłym tygodniu we środę byłam na rozdaniu nagród, ale szczerze wam powiem, że nie wiele pamiętam i to bynajmniej nie przez wypite trunki czy coś w tym stylu. Odbierałam nagrodę jako "chomik" po ekstrakcji mojej niewyrżniętej dolnej ósemki. Jakoś to przeżyłam, jednak dopiero dzisiaj dociera do mnie, że ktoś mnie docenił i dostrzegł w moich pracach coś wyjątkowego.
Poniżej możecie zobaczyć moje prace złożone w konkursie:


Freestylowa lala szmacianka.


Torba na zakupy z freestylowym herbem Michałowic i ręcznie malowanym napisem.


Poduszka dresowa z freestylowymi aplikacjami i nazwą konkursu.

Freestylowa lala na konkurs była pierwszą jaką zrobiłam. Nagroda zachęciła mnie do robienia ich dla innych i tak oto powstają kolejne.
Bardzo cieszy mnie fakt, że się podobają. Te poniżej trafiły do bliźniaczek: Mani i Zosi.






To tyle na dzisiaj, a już wkrótce coś wyjątkowego! Będzie Pablo Papcasso i jego dzieła w moim freestylowym wydaniu :D. 

3majcie się!

Kasia.


Dziękuję Stowarzyszeniu Korony Północnego Krakowa za możliwość udziału w konkursie.

4 komentarze :

  1. Kasiu ogromne gratulacje za 3 miejsce kochana :))) jesteś niezwykle utalentowaną kobietką :D I szacun za wizytę u dentysty, mam nadzieję że już lepiej się czujesz :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się już lepiej dzisiaj, ale tym razem nie było tak łatwo jak dwa poprzednie :/. Najgorszy został na koniec ;), ale muszę dać radę. Dziękuję za gratulacje i miłe słowo. Buziaki! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratulacje, zawsze to niezwykle miłe, gdy ktoś nas docenia i bardzo motywujące.Poduszka jest po prostu SUPER :) Co do ósemki przechodziłam przez to swego czasu, więc tym bardziej życzę szybkiego gojenia się rany.
    Na koniec zapraszam na konkurs do siebie, o innej tematyce, ale z fajnymi nagrodami ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie:). Jak dojdę do siebie będę nadrabiała zaległości;). Pozdrawiam, Kasia.

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!