Akcja Organizacja DIY - ORGANIZER

Wydaje mi się, że od poniedziałku nie robię nic innego tylko gotuję, sprzątam i robię za taksówkę :). No cóż takie życie mamy przedszkolaka i piątoklasisty.
Wszyscy po za domem, a ja latam z góry na dół ze ścierą przy spodniach. Najgorsze jest to, że nie widzę postępów.
Zastanawiam się jak to wszystko ogarnąć? Hmmm ...
Postanowiłam w pierwszej kolejności uporządkować lodówkową wystawę prac i magnesów. Zebrałam do kupy wszystko co ważne, ważniejsze i zaczęłam działać.

AKCJA ORGANIZACJA to świetne rozwiązanie dla zapracowanych.

Osobiście muszę pamiętać o 2 planach zajęć, jadłospisie przedszkolnym na najbliższe dwa tygodnie i wszystkich obowiązkach domowych. Nie wspomnę o zakupowych notatkach czy odwiecznym pytaniu jakie sobie zadaję: którego dzisiaj mamy? ;)
Na mojej tablicy muszą się znaleźć wszystkie powyższe informacje, a plan dnia musi być dopięty co do minuty. No prawie.



Co jest potrzebne do wykonania takiego organizera:

  • szary papier pakowy
  • biały korektor
  • taśma ozdobna
  • grafika rodzinnej organizacji od Karoliny z houseloves - grafiki klik

Wycinamy panel z papieru pakowego i ogarniamy wszystko po kolei.
Ja dodatkowo pomalowałam mały kwadrat farbą akrylową z sodą oczyszczoną. Dzięki temu powstała tablica do zapisywania szybkich notatek.

Pozostało mi jeszcze uzupełnić tabelki.

Właśnie dotarło do mnie, że piszę o organizacji, a jem śniadanie o 12 w południe.
Muszę chyba jeszcze trochę popracować nad samodyscypliną.


No dobra przyznaję się zbierałam maliny od rana. Za to teraz śniadanie mam po prostu PYCHA :).

Miłego weekendu.
3 majcie się.
Kasia.

P.S. Możecie się jeszcze zapisać na konkurs.

7 komentarzy :

  1. Fajna propozycja z tym papierem pakowym :)))
    Miłego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jak extra to wyszło :) no pieknie! a wrzesień to najlepszy termin w roku aby zacząć się organizować od poczatku ! powodzenia i smacznego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje grafiki bardzo mi pomogły :) Plan od początku września jest nawet lepszy niż od 1 stycznia. Jakoś mi z nim bardziej po drodze. Zobaczymy czy podołam wszystkiemu:) Dziękuję. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Świetny pomysł :)Wrzesień to chyba taki miesiąc, że każdy sie zaczyna organizować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak to bardzo dobry miesiąc na planowanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu jak bym czytała o sobie :D moja lodówka jest cała oblepiona różnymi informacjami i tak zbieram się aby zaopatrzyć się w tablicę tego typu ale i na to czasu brak :/ muszę i ja nad sobą popracować :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!