Kobieco i klasycznie.

Dzisiaj nie będzie, ani domowo, ani wnętrzarsko. Będzie kobieco i klasycznie.

Egoistycznie? A co! Na poprawę nastroju wybrałam się do sklepu po damską torebkę. Niestety nie zakupiłam tego co chciałam i przyszłam jeszcze bardziej przygnębiona niż byłam.

Pomyślałam, że nie taki diabeł straszny... . Muszę wziąć sprawy w swoje ręce i uszyć sobie sama :).

Szukałam bardzo klasycznej, dużej torebki. Niestety nie znalazłam nic co cieszyłoby moje oko. Były po prostu za bardzo udziwnione.

Zaczęłam kombinować i zastanawiać się jak ma wyglądać i wymyśliłam o taką:



I wiecie co się okazało? Nie tylko ja szukam takiej klasycznej torby. Szyję już kolejne sztuki.
Krój klasyczny, ale kolory....
Moja jest czarna kolejne będą bardziej odjazdowe.


No to ja lecę na miasto, a wam życzę miłego popołudnia.







3majcie się!

Kasia.


TORBA - vanillaforhome
ekoskóra,wnętrze-ekozamsz wys.50cm, szer.56cm.



8 komentarzy :

  1. Witaj Kasiu ;-)...bardzo fajna torebka...ja jednak wolę mniejsze..sama wiesz bałagan mam wtedy mniejszy i łatwiej mi coś znaleźć. A taka duża torba kusi...a potem co chwilkę muszę się z niej pozbywać góry śmieci...nie wątpię jednak, że amatora na taki rozmiar znajdziesz niejednego. Dobrego dnia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola masz rację trzeba się pilnować dlatego w środku mam kieszonkę i kosmetyczkę na drobiazgi, a blok czy kalendarz są wrzucone ot tak. Jak będzie w niej zbyt dużo niepotrzebnych rzeczy uszyję małą ;). Pozdrawiam, Kasia.

      Usuń
  2. Kasiu co ja mogę napisać hmmm, kolejny raz i na pewno nie ostatni mnie zaskoczyłaś swoimi zdolnościami :D torba jest śliczna i kolor w moim guście gratuluję pomysłu I zdolności kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenka dziękuję za taki miły komentarz. Chyba będę go czytała 100 razy za dnia ;) Buziaki!

      Usuń
  3. Naprawdę, zrobiłaś to sama? ;-) Ależ zdolna z Cibie bestia! Podziwiam takie kobiety, które potrafią brać sprawy w swoje ręce - jak nie znalazła torebki to zrobiła ją sobie sama. Zuch dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama :) Teraz robie dla innych, będzie ich więcej i to w różnych kolorach. Bestia powiadasz? Podoba mi się ;D. Pozdrawiam, Kasia.

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!