Nakręć się na święta z Esikiem i Vanillaforhome. X-MAS


Hasło-X-MAS

Dzisiaj rozpoczynamy akcję: "Nakręć się na Święta z Esikiem i Vanillaforhome".
Będzie to cykl DIY , tutoriali i inspiracji dla was na dekoracje, prezenty i przepisy kulinarne.

Z Kasią autorką bloga Esik Floresik będziemy rzucać sobie wyzwania dzięki którym nakryjecie do stołu, zjecie coś wyjątkowego, a nawet wrzucicie jakiś prezent pod choinkę.

Jak wyjdzie? Zobaczymy. Działamy tylko wirtualnie chociaż znamy się od bardzo dawna.
Jest to ogromne wyzwanie, ale wierze, że damy radę.

Zatem zapraszam was w imieniu Kasi i swoim na śledzenie naszych zmagań.

Rzucam Kasi wyzwanie:

Cotton Balls - hand made in my home.


Składniki: Klej wikolowy, balony wodne, kordonki z bawełnianą nicią, 
Nadmuchałam balony i owinęłam je nitką.
Nici mogą być wielobarwne, ale możecie również dodać barwnik do kleju.  
Ja dodałam czerwony barwnik do tkanin. Wymieszałam i zabrałam się do pracy.
Malujemy grubą warstwą.
Klej musi mieć pierwotną gęstość. Klej gęstnieje po dodaniu barwnika, żeby rozrzedzić dolałam wody.
Zostawiamy na 24h. A później?
Przebijamy balon i gotowe.
Cotton Balls - HAND MADE.

Cotton ball może stać się bombką na choinkę. Jeżeli będzie ich więcej zróbcie z nich girlandę świetlną lub na tasiemce powieście jako łańcuch.
U mnie będą na wigilijnym stole, a może powieszę je na oknie.
Bombka to też kusząca sprawa.








Zatem czekam na odpowiedź i zapraszam do Kasi http://esikfloresik.blogspot.com/.

3 majcie się.
Kasia.



11 komentarzy :

  1. O RANY!!! , DZIĘKI, ZARAZ ZABIERAM SIĘ DO ROBOTY(CENA ORYGINALNYCH CB CIAGLE POZA MOIM ZASIĘGIEM:)
    pozdrawiam serdecznie,Beata:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomogłam:). Zapraszam na kolejne posty będzie dużo inspiracji. Pozdrawiam, Kasia.

      Usuń
  2. Kasiu dzięki wielkie za DIY :) Twoje kulki są cudne :))) a najlepsze jest to że możesz je pomalować na jaki kolor chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmobilizowałaś mnie do zrobienia tutoriala :). Fajne też jest to, że można wymieniać kolory. Teraz zamiast czarnych mam czerwone, ale w przyszłości może być dużo różnych wariantów ;).

      Usuń
  3. Kasiu...bardzo fajna alternatywa dla Cottonballsów. Uściski dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudzień zapowiada się inspirująco. Buziaki :).

      Usuń
  4. Super! Już mi się podoba :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ! grunt to pomysł ;) Właśnie zastanawiam się nad kupnem Cottonballsów, a tu proszę ! Brawo ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze podobno można na cukrze, ale się bałam, że się roztopią:D. Pozdrawiam, Kasia.

      Usuń
  6. Świetny pomysł :) - podoba mi się!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na konkurs do mnie :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!