X-MAS BOMBKA NIE TYLKO NA CHOINKĘ.



W odpowiedzi na pomponową zakładkę od Kasi z Esika podtrzymuję temat kuli.

Dzisiaj DIY na bombki z materiału. Czysto, bez kleju i bałaganu.
Te styropianowe kule przeleżały u mnie rok. Planowałam już w zeszłym roku zrobić dekoracyjne Christmas baubles, jako ozdoba okienna. Niestety. Zabrakło mi czasu, a kulki przeleżały do dzisiaj.

Co jest potrzebne?


  • styropianowe kule (dostępne w kwiaciarni, allegro)
  • kolorowe materiały
  • tasiemki
  • kilka szpilek
  • nóż
  • nożyczki 


Jak to zrobić?




Gdzie je powiesić? 

Lustro, okno, lampa. Możecie również użyć ich do dekoracji stołu, komody, albo w ostateczności powiesić na choince.







Możecie również zakupić na stoisku z bombkami stojak na pojedynczą bombkę i dać ją w prezencie. Będzie to coś wyjątkowego, a satysfakcja, że zrobiliście ją sami ogromna.

Tematy na kolejne wyzwanie dla Kasi: kropka, gwiazda, styropian, wstążka i co tam tylko sobie wymysli :).

Powodzenia!

3majcie się.
Kasia.





6 komentarzy :

  1. Piekne są, a przy tym fajne, bo się nie pozbijają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie pomyślałam:) masz rację! Nic sie nie zbije.

      Usuń
  2. Świetny pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Polecam wykonanie takich bombek. Prezentują się świetnie. Pozdrawiam, Kasia.

      Usuń
  3. Kasiu masz fajny pomysł na bombki ! :)
    Idealne jak masz małe dzieci i ciekawskie koty ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Przypomniałaś mi o wspinających się na choinkę ącurach;D. Mam bombki koronkowe i te. Choinka będzie cała w te święta;). Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!