...

Wszyscy na blogach piszą jak minęły im święta i składają życzenia Noworoczne. A ja?

Ja utknęłam gdzieś na 25 grudnia i jakoś mi się nie spieszy, aby żegnać ten rok.
Mam wrażenie, że ten 31 grudnia to będzie za jakiś miesiąc może dwa. Fajnie by tak było przedłużyć sobie grudzień.
No, ale wróćmy do rzeczywistości.
Nie ukrywam, że nam święta w tym roku skończą się 7 stycznia, kiedy będziemy musieli wrócić do swoich obowiązków. Co teraz robimy? Odpoczywamy! Tak po prostu, zwyczajnie bez ceregieli. Jesteśmy ze sobą i dobrze nam z tym. Wstajemy późnym rankiem, a w domu nie do końca panuje ład i porządek.
Zamiast sprzątania- bieganie. Polecamy między świątecznymi posiłkami. Dzięki temu nie odczuwamy przejedzenia. Chociaż niektórym ciśnienie podskakuje :).
Zabieliło się chyba wszędzie. Pięknie wokoło, aż chce się żyć.

Żebyście nie myśleli, że się lenię, aż tak bardzo, to przypomnę wam, że biorę udział w SANTA BLOGGER.
Prezenty przygotowałam i wysłałam. A dzisiaj uchylę rąbka tajemnicy.



Jak myślicie co to będzie?

Ciekawi?

Dowiecie się wszystkiego po Nowym Roku jak już paczki dotrą do wszystkich.

A dzisiaj ...

Dziękuję, że zaglądaliście przez cały 2014! Za każdy komentarz i maile, które otrzymałam. Za to, że wierzycie w moją pasję i dajecie mi się realizować! 
Dziękuję za 2014!

Życzę wszystkim i każdemu z osobna, dużo zdrowia i wiary we własne siły. To samonapędzający się motor, który pozwala działać cuda. Aby ten 2015 był jeszcze lepszy od poprzedniego!
Wszystkim życzę kolejnych 18stych urodzin ;), a biegaczom formy i dobrych butów!


Buziaki dla was!

3majcie się Kasia.

4 komentarze :

  1. Pomyślności w Nowym Roku i dla Ciebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie byłoby przedłużyć, zgadzam się, szczęgólnie jeśli chodzi o Grudzień :)))
    Szczęśliwego Nowego Roku Kasiu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!