Słuchajcie "Jest Robótka!"



 W weekend dostałam maila z prośbą, aby przyłączyć się do akcji " Jest Robótka". Z zaciekawieniem przeczytałam o co chodzi i powiem wam, że jak dla mnie inicjatywa jest świetna.

Co tu będę dużo pisać wszystko macie tutaj klik.


Przeczytałam informację o wszystkich Kawalerach i Damach. Jednak zanim się zdecydowałam minęła chyba godzina:).

Zasada jest prosta. Wybieramy osobę i ślemy do niej świąteczną kartkę lub jakiś drobiazg.
Kogo wybrałam? Jako, że sama jestem blondynką zdecydowałam się wysłać freestylową poduszkę z imieniem, ciepłe skarpetki do Ani Blondynki z Rodzinki nr II.
Mam nadzieję, że się jej spodoba.

Zachęcam wszystkich i z góry dziękuję za wsparcie akcji!




3majcie się.

Kasia.

4 komentarze :

  1. Kasiu to jest wspaniałe co zrobiłaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze inni tez się podłączą. Banerki mile widziane:) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Piekna ta podusia :))
    Przyjemnego dnia życzę, Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje,ze odbiorczyni będzie zadowolona:).Miłego Marysiu.

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!