Ach te przedszkolaki...

Jutro dzień Babci i Dziadka przygotowani jesteście?







U nas w przedszkolu występy w najbliższy poniedziałek. Dlatego prezent dla Babci dopiero się szyje.

Zauważyliście coś charakterystycznego u Babci i Dziadka na plakacie? Prócz butów :D ?



Mają coś wspólnego z moimi lalkami. Hmmm...
Oczy! No właśnie. Dziadek wprawdzie bez rzęs, ale babcia już dostała takie długaśne.

Ciągle coś rysuję, albo szyję. Tu dla Babci, tu dla Dziadka. Postanowiłam odświeżyć umysł i uszyłam torbę. Ale jaką zapytacie?
Dwustronną. Taką torbę na fitness, spacer z psem czy po dziecko do przedszkola. Jest uszyta z dresowo-filcowej pianki z napisem "Never give up!". Ma szerokie ramiączka, aby spokojnie w niej można było nieść dużą wodę czy małe zakupy. 






Tak prezentuje się strona grafitowa (powyżej).

Szara natomiast jest trochę bardziej niesforna. Ileż musiałam się namęczyć, aby szwy wyglądały na elegancko niedokończone.







Jeżeli podoba wam się taka freestylowa torba 2in1 możecie ją nabyć w moim butiku klik.

3 majcie się.

Kasia.

P.S. Jutro zmierzę się z salonem i dekoracjami świątecznymi. Choinka wyleciała przez okno, a co będzie dalej? ...



3 komentarze :

  1. Kasiu masz talent !!!!
    Będę musiała się wybrać do twojego sklepiku po wypłacie, ta torba jest cudna :D idealna do pracy ;)
    Mam tylko jeden problem, nie mogę się zarejestrować na Dawandzie, wyskakuje mi komunikat, że email jest nie prawidłowy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!