Freestyle? Border? A może torba? Taka EKO?



Wczorajsze działania poskutkowały długą i żmudną pracą. Jako, że u mnie wszystko ma być idealnie, cały dzień spędziłam na dopracowywaniu szczegółów borderowej eko- torby.
Jest z pieknego białego lnu wpadającego w ecru. Oczywiście nie mogło zabraknąć freestylu, który będzie się teraz pojawiał dość często. Zaplanowałam swoją mini kolekcję i może nareszcie uda mi się ją skończyć i wam pokazać. No chyba, że moje rzeczy znikną zanim się pojawią ;).

Grafika na torbie jest wykonana freestylem. Dla tych, którzy nie wiedzą rysuję maszyną do szycia. Taką zwykłą :). Często zadajecie pytania, ale jak? No właśnie tak.


Całość o tyle jest wyjątkowa, iż nigdy nie będę w stanie przełożyć wzorów identycznie jak maszyna. Dlatego, każda moja praca jest inna i nie do powielenia.

Dziś eko-torba dla Ciebie, mamy, a może babci?

Co powiecie?



Torba jest bezszwowa, w środku wyścielona tkaniną bawełnianą. Posiada jedną kieszonkę opatrzoną wzorem.



W tym postcie to tyle. Działam dalej. Mam tyle pomysłów, że nie wiem co wybrać na dzisiaj :).


3 majcie się.

Kasia.

P.S. Zapraszam do polubienia mnie na facebooku. Będziecie wtedy na bieżąco otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach.

Jeżeli ktoś chciałby mieć tą torbę wcześniej niż pojawi się do sprzedaży, piszcie na vanillaforhome@gmail.com


Freestylowa eko-Torba:

materiał zewnętrzny: LEN
materiał w środku: BAWEŁNA
grafika: technika freestyle- rysowanie maszyną do szycia
wymiary: wys. 47cm, szer. 35cm, rączki 73cm (+-1cm)

vanillaforhome 79zł

6 komentarzy :

  1. Rewelacja, nie wiem jak to robisz, że tak dobrze i precyzyjnie Ci to wychodzi tą maszyną. Super!!!
    Przyjemnego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu mi już brakuje słów aby opisywać twoje cuda !
    Nadal nie wiem jak się rysuje maszyną do szycia za to dla Ciebie Szacun Wielki Kochana !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo mi zeszło zanim doszłam do tego co chciałam. Ciągle staram się dopracowywać technikę, ale cieszę się, że udało mi się wymyśleć coś takiego :D. Buziaki!

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!