Freestylowe Candy!


Jak się macie na dzisiaj? Też zawiewa u was?

Wczoraj trochę podziałałam i wyszły z tego niezłe freestyle. Breloki z sekwencjami i mini komplet.







Pomysł na komplet wpadł mi do głowy w samochodzie. I tak sobie pomyślałam, że to super zestaw dla pasażera i kierowcy.
Pasażer ma poduszkę, a kierowca brelok. Hmmm szkoda, że jestem kierowcą bo chętnie przytuliłabym głowę do tej miękkiej poduszki.






Lubicie akcesoria z napisami?

Jak tak to zapraszam was na moje małe NOWOROCZNE CANDY!


Zasady są proste jak zwykle.


  • napisz komentarz pod postem
  • udostępnij gdzie się da (facebook, blog lub inne media społecznościowe- nieobowiązkowo, ale mile widziane)
  • polub mnie na facebooku (jeżeli posiadasz konto)
  • powiedz znajomym o moim blogu - DZIEKUJĘ

CANDY trwa do 31 stycznia 2015. Osoba wylosowana otrzyma brelok z napisem wybranym przez siebie.

Zapraszam!


A co mam w planach dzisiaj?


Pogoda nie zachęca, ale co mi tam :D.
Już niedługo zdradzę wam więcej biegowych szczegółów.


3 majcie kciuki, żeby mnie nie zwiało!

Kasia.


17 komentarzy :

  1. Świetne Candy :)
    I z ogromną chęcią wezmę w nim udział. Mąż kierowca, więc dla niego będzie breloczek a dla mnie pasażerki cudna podusia :D
    Miłego biegania Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ochotę na takie candy!super komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam do Ciebie... i zostaję.
    Podoba mi sie zapisywanie myśli na maszynie do szycia...

    Z zaproszenia na candy skorzystam.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pozytywnie zakręcona:) Sama jestem kierowcą to wiem jakie to uczucie....oj przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się z wielką chęcią! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Zapisuję się do losowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne breloki
    zapisuje się na candy
    anna. jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. a pewnie,że biorę udział :-)
    aga.e.mica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowe to pisanie maszyną! Z moim charakterem pisma ciekawe czy ktoś by się rozczytał :-)
    Z chęcią zagoszczę tu częściej. Poluję na candy :-)
    Baner leci na mojego bloga i fb

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie się przyłączę do zabawy :) Jestem kierowcą ale brelok podarowałabym mojemu lubemu, który właśnie kupił nowe auto i potrzebuje jakiegoś breloczka, żeby nie zgubić kluczyka :D
    Dodałam baner u siebie dialoginaiwne.blogspot.com
    polubiłam na fb jako Zuzanna Kasik i zaobserwowałam w Google+ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie i ja ustawię się w kolejce :)
    polubiłam na fb jako: Katarzyna Majdan
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    e-mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super candy zapisuje się i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te breloczki!
    Uwielbiam prowadzić auto, a taki brelok będzie niezłą i wyjątkową ozdobą kluczyków.
    O poduszce już nie wspominam ;)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam :) świetne te breloczki :) Zapisuję się więc i ja :) Bnaerek w zakłdce o konkursach u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!