SANTA BLOGGER!

Karolina z House Loves za pomysł santa blogger powinna otrzymać nagrodę.
Jeszcze nigdy w życiu nie miałam takiej frajdy otwierając prezenty.
I nigdy w życiu nie dostałam w prezentach tyle drugiego człowieka. Wiecie co mam na myśli.
To coś wyjątkowego kiedy ktoś robi coś specjalnie dla Was.



Kiedy wczoraj przez okno zobaczyłam kuriera, pobiłam wszystkie rekordy czasowe w zbieganiu po schodach.

Na początku chciałam otwierać jeden prezent każdego dnia. Niestety nie należę do cierpliwych. Nigdy w życiu by mi się to nie udało.
Jak otworzyłam pudełko oniemiałam. Ile głów tyle pomysłów na opakowanie prezentów.

Przejdźmy jednak do dziewczyn, które poświęciły swoją wolną chwilę na przygotowanie upominków.

Karolina - prowadzi bloga house loves. Odwiedzam ją regularnie bo ciągle mi mało. Ma niesamowite wyczucie stylu i estetyki. Na blogu opisuje swoje zamiłowanie do wnętrz i nie tylko.
Jej pierwszy dom to majstersztyk, a teraz buduje kolejny od podstaw. Jeżeli chcecie się czegoś dowiedzieć na temat budowy domu i potrzebujecie inspiracji w urządzaniu to u niej znajdziecie to wszystko. Jak w pigułce.
Karolina grafikę ma we krwi, a jej pakiet prezentowy został dopracowany do perfekcji.

"less IS MORE"



 Jest coś co mnie zauroczyło. Widzicie ten napis powyżej? Znalazł się na papierze, w który był opakowany prezent od Karoli. Kochana nie wiem jak to zrobiłaś, ale jest piękny!

Kasia z architekt na szpilkach to pasjonatka, podróżniczka i patrząc na to ile zna języków mogę powiedzieć poliglota.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o wnętrzach i architekturze, to koniecznie zaglądnijcie do niej. Piękne fotografie to normalka, a sama Kasia zapoznaje nas z architekturą, sztuką i zamiłowaniem do wnętrz. Możecie przeczytać również o jej rodzinnym domu w Zakopanem. Nie pożałujecie.

Spójrzcie jakie piękne zdjęcia dostałam. Będą pamiątką na długie lata.




Agnieszka to autorka bloga Gu tworzy. Wykonuje nietuzinkowe, oryginalne, swetrowe maskotki dla dzieci. Jej poduszki są świetne. Jeżeli potrzebujecie prezentu dla dziecka to u niej na pewno coś znajdziecie sklep.

Aga musisz mi wybaczyć, ale Twoja róża marnowałaby się jako zawieszka. Od dzisiaj będzie moją broszką.



Sandra - blog sandrynka ta kobieta ma głowę pełną pomysłów. Jak wam ich braknie to piszcie do niej na pewno coś wymyśli.
Tworzy ręcznie robione torebki, filcowe notatniki i inne akcesoria.


Dostałam od Sandry bardzo oryginalny naszyjnik. Zgadnijcie co to? Do tego mini kalendarzyk, który idealnie mieści się w mojej mikroskopijnej torebce.
Trafiłaś idealnie.

Ania prowadzi bloga skandynawska weranda. Jej zamiłowanie do skandynawskiego stylu przełamane odrobiną koloru prezentuje się świetnie. Piękne zdjęcia i inspiracje u niej gwarantowane.


Aniu obrazek i kwiaty wiszą na honorowym miejscu w mojej pracowni. Dzięki!

Agnieszka z plachaart mówi o sobie, że ma twórcze ADHD. (Niech ma kobieta wrodzone, bo to co tworzy jest piękne.)
Z Agnieszką możecie się wyżyć twórczo. Wykreować na nowo swój mały światek.
Chętnie pokazuje jak to zrobić. Polecam wam bardzo.

Kiedy odpakowywałam jej prezent od razu rzuciła mi się w oczy ta wspaniała dzianina. To najładniejsza eko torba jaką mam! Aga narysowała na niej diament pisakiem do tkanin. Super.



Ostatnią osobą w mojej santa bloggerowej grupie była Ilona z przeplatane kolorami.
Dzięki niej to była najsmaczniejsza sesja zdjęciowa do posta odkąd zaczęłam pisać. Sam
fakt, że na jej blogu znajdziecie pełno kulinarnych inspiracji, powoduje ślinotok. Jak jesteście głodni to proponuję nie wchodzić, bo może się to źle dla was skończyć. Chyba, że przejdziecie od razu do jej lifestylowych inspiracji, których również jest nie mało.
Ilona przeszła samą siebie. Nie dość, że sznurkowy koszyk może znaleźć miejsce dosłownie wszędzie, to jej konfitura jest obłędna.
Pomarańczowo - imbirowa, ale żeby tego było mało w jakim słoiku? Pięknie.
Oj weszłam już do niej i wstyd się przyznać, ale chyba zjem ją sama :).



Trochę się dzisiaj rozpisałam, ale myślę, że było warto. Bardzo chciałam, abyście poznali dziewczyny, które tak samo jak ja mają swoją pasję i sposób na życie.

Bardzo dziękuję, że mogłam uczestniczyć w tak wyjątkowej akcji. Oby więcej takich bloggerowych zmagań.

Czym ja obdarowałam dziewczyny? A jak myślicie?




Mam nadzieję, że znajdziecie dużo inspiracji, a do mnie zapraszam już na kolejnego posta.


3 majcie się.

Kasia.

Dziękuję za santa blogger!

9 komentarzy :

  1. Kasiu widzę, że u ciebie jest też moja inna typografia :) ale mi zrobiłaś tym przyjemność hihi po prostu jestem w skowronkach.... dziękuję

    ps. made with love - to pieczątka ręcznie zaprojektowana przez Tristan z http://besottedblog.com/ - kocham jej blog i ją samą :) polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bo uwielbiam twoje typografie. Nawet moja Julia ma u siebie kilka :D. Świetny ten blog. Dzięki!

      Usuń
  2. Świetna zabawa! Dziękuję Ci za piękny brelok o mistrzyni maszyny do szycia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Ja w sobotę idę na Kraków z pewną diamentową Panią Torbą ;).

      Usuń
  3. OOO pięknie...ja też napiszę o tek fajnej akcji wkrótce. Dobrego dnia dla Ciebie i wspaniałego tygodnia ;_)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero teraz miałam czas, żeby wpaść na Wasze blogi. U mnie post właśnie zawisł. Dziękuję za zbawę i widze, że moje drobiazgi pięknie się prezentują. Wow. Super zdjęcia. Pozdraiwiam, Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!