Witajcie w Nowym Roku!



Ja dopiero dzisiaj wracam do obowiązków. Kawa wypita i można działać.
Nie będę robić podsumowania, bo szkoda mi czasu. Wole działać!
Zaczynam (jak to powiedziała Agnieszka z www.agnethahome.pl) z czystą kartą.
Nie wyznaczam sobie celów. Wiem co mi się podoba, a co nie. Na bieżąco, będę zmieniać to co nie do końca mi odpowiada.

Rok zaczął mi się wyjątkowo ciekawie, ale o tym innym razem.

Mam nadzieję, że wróciliście do pracy z naładowanymi bateriami. Ja tak!
Zbliża się dzień dziadka i babci, zatem działam bo może ktoś, będzie potrzebował prezentu ;).


Widzieliście jak się rozpędza santa blogger?


Możecie śledzić wydarzenia u Karoliny z HOUSE LOVES  i oglądać pięknie zapakowane prezenty na jej INSTAGRAMIE.

Widzę, że moja paczka już dotarła, a prezenty hand made jadą dalej.



Co w środku?
Musicie jeszcze trochę poczekać tak jak i ja. Jak już listonosz dotrze do wszystkich to będzie DZIKI SZAŁ!

3 majcie się ciepło w tym chłodnym dniu! U mnie -13 stopni . AAAAAAA!!!


Kasia.

8 komentarzy :

  1. Jakie piękne kocisko jest na zdjęciu :)))
    Kasiu życzę Ci aby Nowy Rok był jeszcze lepszy od poprzedniego :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Marzenka! Wszystkiego DOBREGO w Nowym 2015 Roku!
    A kociak odratowany:). Jak go przygarneliśmy to nic prócz skóry i kości na nim nie było:/. Ktoś ją (bo to Krysia) maltretował. Ale ma się świetnie. Widać po niej :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w Nowym roku w takim razie :)))
    Szcześliwie po takim leniuchowaniu świątecznym, energia została zebrana ;))
    Miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Chyba, aż za długo było tego leniuchowania :) Pozdr.

      Usuń
  4. Zapowiada się bardzo pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!