BLOG ROKU 2014

No i ruszyło głosowanie na najlepszy Blog Roku 2014.

Nie mogę uzasadnić dlaczego się zgłosiłam. Ot, tak po prostu.

Wszystkie akcje, w których brałam udział do tej pory przyniosły mi wiele radości. Poznałam dzieki nim wielu ciekawych ludzi. Po za tym coraz więcej osób może zobaczyć to co robię i czym się pasjonuję.

Rysowanie maszyną i technika freestylowa wyszła trochę przypadkiem. Później zaczęłam ją udoskonalać, a jak mi idzie możecie obserwować na blogu.

I tak dzisiaj proszę was moi podczytywacze, a wiem, że jest was sporo o wysłanie smsa.

Wspierajmy polskie rękodzieło i rzemiosło!


Liczę na was :)

Za, każdego smsa z góry dziękuję.

3 majcie się.

Kasia.

Głosowanie trwa do 10 lutego do godziny 12:00.

ABY ZAGŁOSOWAĆ WYŚLIJ SMS NA NUMER 7122,
W TREŚCI PODAJĄC NUMER BLOGA. 
KOSZT SMS-A WYNOSI 1,23 
PAMIĘTAJ, ABY NIE WSTAWIAĆ W TREŚĆ SMS-A SPACJI!




DOCHÓD Z SMS-ÓW ZOSTANIE PRZEKAZANY FUNDACJI DZIECI NICZYJE, KTÓRA POMAGA DZIECIOM DOŚWIADCZAJĄCYM PRZEMOCY.

2 komentarze :

  1. Powodzenia Kasiu, trzymam kciuki. Nie mogę wysłać sms-a z zagranicznego numeru, ale kciuki trzymam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!