CANDY na walentynki.

Miałam napisać dopiero w poniedziałek, ale kilka osób zapytało mnie co mam dla nich na walentynki w kolorze blue?

No w sumie to mam. Może i nie w kolorze blue, ale ...

CANDY, takie w sam raz na walentynki.

Do zgarnięcia lniana poszewka na poduszkę i obrusik z napisem "Love is in my Home".


Zasady Candy:

  • zostaw komentarz pod postem
  • zapisz się do Google Followers (jeśli chcesz)
  • polub stronę vanillaforhome na facebooku ( dla tych, którzy jeszcze nie polubili)
  • opublikuj na facebooku tego posta
  • powieś banerek na blogu jeżeli go posiadasz(będzie mi miło)
  • anonimki i Ci co nie posiadają bloga: proszę pod komentarzem wpisać swój adres e-mail
  • jak podoba ci się to co robię szepnij znajomemu, że jest ktoś taki jak ja



Candy zakończy się o północy 28.02.2015.



Serdecznie was zapraszam!

3 majcie się!

Kasia.

15 komentarzy :

  1. Ja bardzo chętnie Kasiu :)))
    Pozdrawiam cieplutko i zyczę udanych walentynek jutro :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że ja też!
    Aj będzie zabawa! Będzie się działo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jak wszystko :):):) Bedzie cudownie wygladała w mojej sypialni :):) I bedzie Jej tam baaardzo dobrze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna!
    biorę udział w zabawie ( nie mam bloga ani fb)
    Ania
    anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Len jest piękny, nareszcie go doceniamy!
    Poszewka piękna! Dopisuję sie...
    Banerek jest juz u mnie na blogu, zapraszam:), Twojego bloga lubię już długo, fb nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co czekać trzeba się zapisać i już :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też walczę o poszewkę :) beladudek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się przyłączę z ogromną chęcią :)
    Nagrody są wspaniałe :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie zapisuję się do zabawy. Uwielbiam poduszki, a Twoja jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ... i ja też grzecznie zgłaszam się do konkursu.
    Baner tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/
    Pozdrawiam. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ja również przyłączam sie do konkursu z miłą chęcią. Tym bardziej że bardzo spodobało mi się na tej stronce :) i oczywiście zapraszam na 2 urodziny mojego bloga: www.magiadziergania.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj! Z wielką przyjemnością dopisuję się do zabawy! Prezenty mnie zauroczyły :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trafiłam przez zupełny przypadek na fajnego bloga, już zapamiętuję, nadrabiam zaległości i z przyjemnością zostanę. A skoro kończy się Candy i jeszcze zdążę przed 28.02., to chętnie spróbuję swojego szczęścia. Własnego bloga (jeszcze) nie mam, więc pędzę polubić na Facebooku i dodać tam komentarz. Obrusik i poducha idealnie wpisałyby się w klimat mojego mieszkanka, byłoby im u mnie idealnie, więc kto wie, może szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie … Pozdrawiam serdecznie, Dominika. Mój mail dominika.nagiecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!