Vanillowy Obag.


Jakiś czas temu na blogu Moaa zobaczyłam jej wersję zamienną Obag.
Stwierdziłam, że taka torba to dla mnie idealne rozwiązanie. Mogę do niej spakować buty do biegania (nie zawsze czyste), bluzę, portfel i inne szpargały. Moaa zmieniła uchwyty i przerobiła torbę pod siebie. Zależało jej na eleganckim wyglądzie i taki też osiągnęła.
Mnie jednak interesował styl sportowy, co za skutkowało uszyciem wewnętrznego organizera z tkaniny dresowej.




Silikonowa torba sprawdza się świetnie. Można łatwo ją wymyć i pędzić na dalsze zakupy.
Organizer się bardzo przydaje w miejscach publicznych. Dzięki zapięciu na zamek możemy być bezpieczne, że nic nam nie wypadnie, a i żaden złodziej nie sięgnie po portfel.


To jednak jeszcze nic. Kiedy moja Olga zaczęła się bawić powyższym Obagiem i zaczęła wkładać do niego różne przedmioty, przyszło mi do głowy, że można ową torbę wykorzystać również w domu, a nawet w ogrodzie.


Świetnie się sprawdzi jako gazetownik. Taki wręcz przenośny. Możemy nasze ulubione gazety wziąć ze sobą do sypialni, kuchni czy dziennego pokoju.

Na piknik też się nada, plażę, a i do ogrodu, co by małe narzędzia ze sobą nosić.

Planuję zakupić jeszcze jedną, a nawet dwie, tylko do domu na akcesoria. Do pokoju dziewczyn różową na szpargały dzieciowe i niebieską do salonu jako gazetownik, albo donicę na taras :).


Jak widzicie ogranicza nas tylko wyobraźnia. To my decydujemy co z niej zrobimy. Ja póki co pozostaję przy torbie osobistej, ale kolejne będą domowymi organizerami.

3 majcie się. 

Kasia.

29 komentarzy :

  1. Świetna torba , wygodna i praktyczna, bo nadaje się do wszystkiego :)))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba super, ma tylko jedną, ale poważną wadę ....... cenę! zbyt wygórowaną za plastik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Dlatego jak napisałam powyżej to zamiennik. Kupiłam ją na allegro za ok 30zł :). Pozdrawiam.

      Usuń
    2. tylko,. że ta z postu to plastik [też taką mam], a oryginał jest taki bardziej piankowy :)

      Usuń
  3. Fajne to...pierwszy raz u Ciebie widzę ;-) i naprawdę genialna alternatywa dla wszystkich siatek ;-)...i na gazety fajna ;-). Kasia z tym Twoim pomysłem, żeby zrobić z rysynku Frania grafikę naścienną....to Ty dasz to radę zrobić??. Bo to jest dla mnie genialny pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba źle szukam na allegro bo nic mi nie wychodzi :( :( :( A dodatek... super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szukaj dobrze :D tu masz proszę :http://allegro.pl/torba-silikonowa-jelly-koszyk-jesienna-przecena-ba-i5047909222.html

      Usuń
    2. Kolory na aukcji są trochę przejaskrawione. Mięta jest taka jak u mnie na zdjęciach :)

      Usuń
  5. Wooww :D Miałaś świetny pomysł Kasiu :) Pierwszy raz coś takiego widzę i twój pomysł przypadł mi do gusty :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktem jest, że silikon czy plastik bardzo ułatwiają życie. I jak ktoś postanowił wykorzystać te materiały do takich potrzeb to czuł nosem niezły biznes i świetne rozwiązanie! U nas też stoją podobne - na koce w salonie i na reklamówki w kuchni. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się żyć eko. Wiem, że silikon i plastik to trochę średnio ekologiczne rozwiązanie, ale ta torba mnie przekonuje. Jej wielokrotność w użytkowaniu i wytrzymałość do mnie przemawia. Pozdrawiam i dziękuję za prezent :) Buziaki!

      Usuń
  7. Kasiu świetna jest! :))) pozdrawiam Ciebie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak się podoba:) Buziaki Aniu!

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy projekt! Pierwszy raz zwidzę torbę takiego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W zeszłym roku kupiłam podobne w TESCO. Jedną mam taką do wszystkiego, na zakupy i na warsztaty...a trzy służą mi do segregacji śmieci ;) Twoja wersja z organizerem jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z Tesco, 2, ale są sztywne, a te jelly fajniej się nosi

      Usuń
  10. Patent na sergregację też extra:D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podpowiedz kochana jak organizer uszyć z dziurami na uszy torby, bo widzę że Twój jest świetny, może wykrój jakiś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę chwilę to może się pojawi.

      Usuń
    2. No to czekam, prosty rysunek wystarczy, bo niby wiem jak ma wyglądać, ale jakoś tak sobie nie przełożę...

      Usuń
  12. Świetna torba i kolor super. Ma pani jakiś tutorial krok po kroku jak uszyć taki organizer? Bo chciałbym sobie uszyć jednak już chyba miałam ze sto podejść i nie potrafię dokładnie przyszyc dna i góry z zamkiem, chciałbym takie zaokrąglone rogi a wychodzą kwadratowe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam specjalnie zaokrąglonych rogów u góry. Zamek je lekko podwinął, ale dół mam szeroki tak aby pasował do torby. Co do tutorialu to dobry pomysł jednak potrzebuję czasu, aby go wykonać, a z tym u mnie kiepsko ostatnio. Napisz maila proszę to postaram się rozrysować Ci na kartce co i jak. Jeżeli mieszkasz koło Krakowa zapraszam na warsztaty szyciowe. Pisz coś wymyślimy vanillaforhome@gmail.com

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!