Walentynki w kolorze blue.

Wszędzie walentynki. W radio, telewizji, a i na blogach widzę szalejecie.
Nigdy nie obchodziliśmy tego święta jakoś specjalnie. Bo co to w ogule jest za święto?
Ja mam walentynki każdego dnia i nie potrzebuję jakoś specjalnie ich obchodzić.
Jednak każdy pretekst jest dobry, aby obdarować innych prezentami.
Kiedy wpadł mi do głowy pomysł zrobienia koszulek dla moich domowników, walentynki okazały się świetną okazją.


Tydzień temu, Ola narysowała bałwana. Dobrze wiedziałam, że będzie to rysunek, który wykorzystam na aplikację.
Kiedy przyszedł czas zaprojektować t-shirty na walentynki, bałwan stanął mi na drodze.


Sam wybór koszulek to zadanie dość proste, chociaż nie ukrywam, że kolor musiał być przemyślany. Przecież mąż nie wyjdzie w różowej koszulce na ulicę.
Wybrałam "biebieski" jak to mawia Olga.
Zamówiłam cztery niebieskie t-shirty i czekałam na listonosza. Przyjechały wczoraj.
Sobota zbliża się dużymi krokami i dlatego od rana rządzi u mnie freestyle.




Bałwan jest motywem przewodnim, chociaż napisy są różne.


 Blue valentine's ?

Ciekawe jak zareaguje Olga kiedy zobaczy swojego bałwana na naszych koszulkach :).


Żeby nikogo nie korciło, zapakowałam i zaszyłam prezenty maszyną do szycia. Teraz wszyscy czekamy na niebieską sobotę.



Niebieskiego weekendu!


3 majcie się.

Kasia.


10 komentarzy :

  1. Bardzo fajne te koszulki ,super pomysł ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ty wiesz!
    A adres mi podasz, żebym mogła wysłać obrazek czy słać w kosmos? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem! :D Nie! W kosmos lepiej nie! Już piszę :)

      Usuń
  3. Koszulki czaderskie! Ciągle jestem pod wrażeniem Twojego władania maszyną. Co chcesz to ona zrobi...niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło przeczytać takie słowa :) Dziękuję! Buziaki.

      Usuń
  4. Jaki wspaniały pomysł, na pewno będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo:) W dodatku nie tylko ona. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Kasiu piękny pomysł i prezent na walentynki zrobiłaś :))) Ja była bym zachwycona z takiego prezentu :))))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga nie mogla uwierzyc, ze jej balwan jest na koszulce:). Caly dzien chodzilismy w Tshirtach i jak popatrzylismy na siebie buzie sie nam smialy:) polecam kazdemu!

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!