Książeczka na dzień dziecka.

Jakiś czas temu zapytano mnie czy mogłabym zrobić książeczkę interaktywną dla dzieci?
Taką mięciutką z guziczkami, napami itp.
Pomysł rewelacja, ale potrzeba dużo czasu na wykonanie.
Długo się zastanawiałam od czego zacząć. Kilka dni temu usiadłam i rozrysowałam cały projekt.
Udało się. To prototyp, ale myślę, że jak na pierwszy egzemplarz to całkiem nieźle wyszło.
Mój mały tester spędził przy książeczce całe popołudnie. To z jakim zaciekawieniem Olga patrzyła na każdą ze stron - bezcenne.
Jesteśmy w fazie testów, a i chętni na kolejne sztuki się pojawili.




Pierwsza strona to imię dziecka. W kieszonce znajdują się literki, które dziecko uczy się dopasowywać.



Kolejne karty to obrazek przyczepiany na guziki i kształty na napy.




Pralka zwana również robotem robi furorę. Pranie skarpetek i wieszanie na sznurku to niezła zabawa.



Na końcu coś do nauki wyplatania warkoczy i wiązania butów. 

Książeczka jest przeznaczona dla dzieci powyżej trzeciego roku życia, ze względu na guziki i małe elementy. 
Można je zastąpić rzepami i wtedy będzie 0+ :).
Może uda nam się zrobić filmik. Jak się pojawi, na pewno się dowiecie.
A co z altanką? Pogoda nie rozpieszcza. Wszystkie dekoracje gotowe, a prace jeszcze nie dobiegły końca. Najbliższy tydzień zapowiada się deszczowy. Mam nadzieję, że przed zimą zdążymy ;).

3 majcie się.

Kasia.

3 komentarze :

  1. Książeczka kapitalna :) Myślę, że to świetny, kreatywny i rozwijający prezent na Dzień Dziecka.Lubię taką naukę poprzez zabawę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a czy można u Pani zamówić i kupić taką książeczkę ? najlepiej na rzepy dla dziecka 2 letniego ,jaki koszt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej można zamówić. Proszę o kontakt vanillaforhome@gmail.com udzielę wszystkich informacji.

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!