Wrzuć na luzzz...

Czas wyluzować. Ostatni tydzień był pracowity, powiem wręcz, że na pełnych obrotach.
Przestałam ogarniać własne myśli. Zatem to najwyższy czas, aby zwolnić na chwilę.
Czy wrzucenie na luz oznacza: sprzątanie, gotowanie, pranie i prasowanie? U mnie tak.
Kiedy nawał pracy zawodowej zaczyna mnie przytłaczać, zaczynam sprzątać i gotować.
To najlepsza odskocznia (po za bieganiem oczywiście) na odnalezienie własnych myśli. Kiedy już mnie tak wszystko przytłoczy i zmiecie z powierzchni, gotuję rosół. Tak, tak. Rosół :). Kiedy mam kryzys to on poprawia mi humor i pozwala działać dalej. 
Od rana w garnku bulgota wywar, który za kilka godzin stanie się złotym napojem życia. 
To nic, że dzisiaj gorąco! To nic, że mogłabym zrobić tysiąc innych potraw! To nic, że Olga chciałaby jeść tylko zupę pomidorową.
Dzisiaj mam domowy dzień na relaksie, a to oznacza pyszny rosół i domowe przyziemności. Zapach sekretnego lubczyku już unosi się w powietrzu, a ja zaczynam ładować baterie, co by w nowy tydzień wejść pełna energii.

Sprzątam i gotuję, a przerwę zrobię sobie z pyszną kawą w odświeżonej altance. 
Trochę to trwało ze względu na roboty budowlane, ale powstał nam mini salon na świeżym powietrzu. 














Dzisaj jeszcze spokojnie, ale jutro w strefie relaksu będzie tętniło życie.

Miłego weekendu! 

3 majcie się!

Kasia.

10 komentarzy :

  1. Kasia pięknie...widok świetny z altanki macie...i wiesz ja pamiętam ;-) ale cóż poradzić że ta pamięć to pamięć złotej rybki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ola :). Widok uwielbiam :). Pamięć? A co to? Ja zapominam gdzie chwilę wcześniej położyłam klucze. Zatem nie przejmuj się ;). Zbliżają się wakacje, damy radę. Pozdr.

      Usuń
  2. Kasia wbijam na kawkę :):) po prostu cuuudownie :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) mogę zostać na kawę? :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, jaki cudny klimacik!!! Altana piękna i pompoy pięknie się komponują!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudne widoki. Chętnie usiadłabym w Twojej altance ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj odpoczywamy w niej wieczorami. Życzę każdemu takiego miejsca!

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!