KolorOwe wnętrze.





Wakacje i kolor idą w parze. Kocham kolorowe wnętrza z dużą ilością wzorów. Tak, wiem teraz skandynawskie biele i czernie rządzą. Też je lubię, ale chyba bardziej u kogoś niż u siebie.
Kolor daje mi radość i siłę. Pozwala tworzyć i łatwiej ogarniać rzeczywistość.
Nasz dom nie jest idealny. Jedenaście lat i kupno już gotowego domu nie pozwala na niektóre zmiany takie jak byśmy chcieli.
Jednak stwierdziliśmy jednoznacznie całą rodziną, że lubimy nasz dom, a to przecież najważniejsze.
Uwielbiam wnętrza stworzone przez Novogratzów, ale i moje mnie cieszą.
Zdarza mi się przygarniać od znajomych rzeczy dla których oni już nie widzą drugiego życia.
Poduszka błaha sprawa, ale to ona sprowokowała zmiany u nas w salonie. Duża zadbana poducha miała stać się pufą i tak też się stało. Jednak materiały, które kupiłam za granicą tak bardzo mnie zauroczyły, że nie mogłam się powstrzymać i uszyłam nowe powłoczki na sofę.
Jest wzorzyście i kolorowo, ale nie rozstaję się z bielą i czernią.






Pamiętacie jeszcze mój przemalowany stół i krzesła w kuchni klik? Od kwietnia materiały na nich zmieniły barwę przez niejakie małe Olo, ale to był dobry pretekst do zmiany poszycia na nowe.
Materiały, które kupiłam są drogie ( 54zł i 79zł za 1m2), ale warte swojej ceny. Jakościowo pobiły wszystkie, które kupiłam w Polsce.



Jak widać poniżej pufo-poducha pasuje wszystkim. Dzieciaki uwielbiają leżeć na dywanie, a poducha pozwala nawet na drzemkę.






Nie ważne czy poducha, czy obrus i tak miło się na nich leży ;).



Dzieki porządkom z Marie Kondo, wiem dokładnie czego chcę i czego potrzebuję.

W sobotę ruszamy nad polskie morze. Jak najprościej spakować kolory do walizki?


Zabrać ze sobą koloraże.

Pamiętacie? klik

Jest kolejne wydanie, na które bardzo czekałam. Hippie. Czadowe!
Tak sobię idę ostatnio po galerii Krakowskiej i widzę kobietę, która siedzi przy kawie i co robi? Koloruje "Kwieciste Łąki". Brawa dla tej Pani! Pozdrawiam wszystkich zakręconych koloraży.

Wszystkim fanom wydanie Hippie na pewno przypadnie do gustu. U mnie numer jeden w wakacyjnej walizce.

To tyle na dzisiaj.

Dałam się namówić na instagrama.
Możecie od wczoraj śledzić mnie również tam.

3 majcie się.
Kasia.


autor zdjęć i tekstu: vanillaforhome.blogspot.com Katarzyna Płatuska-Juraszek

Koloraże. Grupa Wydawnicza Relacja Sp. z o.o.


4 komentarze :

  1. Widzę, ze znalazłam Siostrę w miłości do kolorów i wzorów. :) ja tez jestem zakręcona na tym punkcie! Podobają mi się materiały, z których szyjesz
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolory! Piękne materiały, czy pochodzą ze sklepu Color Mercado? Ostatnio u nich właśnie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga nie lubie kupować na FQ. Te takniny mają małe szerokości. Sklep tkaniny.pl . Materiały przyjeżdżają z Niemiec. Jakość mnie zachwyciła. Jak z nią w Mercado?

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!