Piórnik do zadań specjalnych.

Piórniki dla dzieci robię już od kilku lat. Dopiero teraz uświadomiłam sobie, że mam bardzo mało zdjęć. Prace od razu ruszają do właścicieli.
Ta forma, którą dzisiaj zobaczycie, została przeze mnie trochę zapomniana.
Kiedy tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego dostałam maila od Marzeny w sprawie wykonania materiałowych piórników, od razu zabrałam się do pracy.
Tosia zażyczyła sobie piórnik z kotem (zaprojektowanym przez siebie), a Kajtek wybrał gwiazdkowy materiał.
Cieszę się, że mogę robić takie ciekawe projekty. Indywidualne, inne niż wszystko co jest dostępne w sklepie.


Piórnik na kredki dla Tosi.






 Piórnik na kredki dla Kajtka.





Mój piórnik na przybory do szycia ;).



Piórniki w użyciu, a ja ruszam w drogę. Piekny dzień dzisiaj. Będzie się działo.

3 majcie się.

Kasia.

Lubicie kawę w dobrym towarzystwie? Ja bardzo. Dostałam zaproszenie do "Ula". Jak było, dam wam znać już niebawem.


Autor zdjęć i tekstu: vanillaforhome.blogspot.com Katarzyna Płatuska-Juraszek

2 komentarze :

  1. Bardzo ładne dziecięce piórniki! Fajnie jest mieć coś takiego swojego nietypowego, ręcznie robionego, a nie sklepową masówkę. :)
    PS. Zapisałam się do Pani na zajęcia z kreatywnego szycia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy tworzyć oryginalne rzeczy :) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!