Girlanda z papieru i dekoracje na ścianę DIY.

U nas mała rewolucja. Strefa zrzutu otrzymuje właśnie nowe życie. Czyli? Zmiany w pokoju dziewczyn uznaję za rozpoczęte.
Jak się już tak rozkręcam to zahaczę również o sypialnię i pracownię. Odsłony poszczególnych pomieszczeń już niebawem.

Dlatego dzisiaj będą dekoracje z użyciem taśmy washi tape. Papierowa taśma to rewelacyjne rozwiązanie dzięki, któremu co tydzień możecie zmieniać wygląd ściany. Można to robić w zależności od humoru, wystroju czy świąt.

Zacznijmy od prostej girlandy z czarnego arkusza papieru kolorowego.

Materiały:

  • czarny arkusz papieru kolorowego
  • sznurek jutowy
  • nożyczki
  • taśmy papierowe 


W prostokątach złożonych na pół wycinamy trójkąty.




Rozkładamy kartoniki na całej długości jutowego sznurka.


Zaklejamy taśmą kartony tak, aby nie przesuwały się na girlandzie.




Girlandę mocujemy za pomocą kawałka papierowej taśmy.

Kolejne ozdoby, które wykonałam to zwierzęta na ścianie.
W mojej pracowni znalazł się kot. Zrobiłam go z pastelowej taśmy w paski. Chciałam, aby był bardzo delikatny.



W pokoju dziewczyn pojawiły się sowy, które czekają jeszcze na drzewko. Odsłona pokoju już niebawem.


Motyw jelenia już od dawna króluje we wnętrzach. Ja postanowiłam uzupełnić nim ścianę nad łóżkiem w sypialni. Delikatna biała tasiemka w kropki podkreśla urodę pościeli. Jak dla mnie taśmy to rewelacyjne rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią robić dziur w ścianach i mają problem z malowaniem.
Dodam, że taśma nie odchodzi z farbą! Przetestowane.

To tyle na dzisiaj.

3 majcie się!

Kasia.



1 komentarz :

  1. Jak już będę miała swoje gniazdko wiem z kąt będę czerpać pomysły na wystrój wnętrz ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!