Papierowa torba. Skandynawski HIT.

Skandynawia oszalała na punkcie papierowych worków już jakiś czas temu.
Torby projektu Be poles poza funkcją zakupowego worka zaczęły pełnić funkcje koszy na pranie, osłonek na doniczki oraz koszy na zabawki. Stały się również prostą w formie ozdobą wnętrz.
Początkowo dostępne były białe torby z szarym wnętrzem, ale od tego roku są również z szarego papieru.

Szare idealnie pasują do mojej pracowni jednak cena jest bardzo wysoka jak za kawałek sklejonego papieru klik. Postanowiłam, że zrobię je sama. Przecież papieru pakowego mam bądź ile. Kupuję go na zapas.
Poszperałam w internecie i znalazłam instrukcję wykonania małej torebki papierowej klik. Poszłam tym tropem tylko zmieniłam rozmiar ne XXL, a zamiast taśmy użyłam kleju introligatorskiego. Później tylko ozdobiłam torby białą farbą i markerem.
A jak wyszło zobaczcie sami.







Będą jeszcze do pokoju dzieciaków. Świetna alternatywa, aby na szafie trzymać w nich mniej potrzebne rzeczy. Wnętrza w pełnej odsłonie już niebawem. Pracuję ciężko, uwijam się jak mrówka.

3 majcie się.

Kasia.


7 komentarzy :

  1. No i co i wyszło genialnie, szczególnie ta z piórkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jakiś czas temu zakochałam się w tych torbach :) Świetna alternatywa dla mało efektownej doniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój typ to ta z piórkiem :) wyszły świetnie, więc po co przepłacać za oryginały. Widziałaś pewnie ile kosztują... :/
    Pozdrawiam!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam. Dlatego zrobiłam swoje i robię więcej :). Pozdrawiam, Kasia.

      Usuń
  4. Kochana pomysłów masz od groma :D
    Nic się u ciebie nie zmarnuje.
    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!