Kiermaszowa wyprzedaż i nowe zabawki.

To moje najgorętsze trzy tygodnie w całym roku. Choroba, obowiązki blogowe i zawodowe spowodowały, że dzisiaj musiałam odespać. Pięć godzin snu przez trzy dni, to dla mnie zdecydowanie za mało.

Szyłam ostatnimi czasy bardzo dużo. Malowałam i pisałam kartki świąteczne. Szaleństwo jakieś...

Tym sposobem poznacie dzisiaj kilka moich nowości. Jeżeli nie macie jeszcze prezentów to piszcie: vanillaforhome@gmail.com
Przyjmuję zamówienia do środy, tak żeby prezenty dotarły na czas.


Od lewej: Zośka, Gienia, Alicja wykonane z wełny i bawełny (cena 50zł za szt.).


Stado lisów ( 35zł za szt.).


Pan Wąsik ( 45zł za szt.).


Kartki świąteczne ręcznie malowane 10zł + wysyłka. Mogę wypełnić i wysłać pod wskazany adres. Piszcie na maila.



Kropelki z tasiemkami dla maluszków (mini 10zł, midi 20zł szt.)


Choinki ozdobne ( mini 20zł, midi 30zł, mega 40zł szt.).



Bombka z szydełkowymi kwiatkami (40zł za szt.). 

Mam jeszcze czapki- cena świąteczna 40zł. Informacja na maila: vanillaforhome@gmail.com
Możemy się również umówić na dostawę w Krakowie i Michałowicach. 

To taki kiermaszowy, świąteczny post. O samym kiermaszu i rękodzielnikach opowiem wam następnym razem.

Dziękuję wszystkim, którzy przyszli specjalnie się ze mną spotkać!

3 majcie się!

Kasia.

4 komentarze :

  1. piękne Kasiu te rzeczy jak zawsze zreszta:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak to śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dalas rade:) to najwazniejsze:) a rzeczy? piekne jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!