BEZGLUTENOWE CANDY W RÓŻOWEJ KUCHNI.

Są miejsca, w których czujemy się wyjątkowo dobrze. Kiedyś izba, a dzisiaj kuchnia. Pospolita i zwyczajna chociaż dla mnie wyjątkowa w swej zwyczajności.
Zwykle spotykamy się przy stole. W porach dobrze nam znanych.
Pomimo, iż mamy duży stół w salonie jemy tam tylko od czasu do czasu. Kuchnia to nasz główny punkt spotkań przed i po pracy. Z kawą i herbatą, a nawet przy kieliszku wina.
Bez radia, bez telewizora. Szybciej z książką kucharską lub gazetą.
Dlatego bardzo dbam o atmosferę w tym miejscu. To taki nasz mały azyl, w którym ładujemy baterie.



Lubię kolor. Poprzedniej wiosny odnowiłam stół z krzesłami i już wtedy pojawił się róż. Teraz jest go odrobinę więcej. Jakoś nam tak po drodze razem. Tym bardziej, że kiedy idzie wiosna potrzebuję kolorów! Przedwiośnie jest szare i brudne. Zatem tylko kolor może poprawić mi humor.


Mam nadzieję, że w waszych domach też zaczyna być kolorowo.





Bezglutenowa dieta to u nas domowy standard. Zostając przy kuchennym temacie wiem, że wielu z was też jest na diecie i dlatego mam dzisiaj niespodziankę.

Zapraszam na BEZGLUTENOWE CANDY, które potrwa do 31.03.2016 do północy.


Warunki konkursu:
polubić vanillaforhome na facebooku
udostępnić i polubić posta
zostawić komentarz poniżej (mile widziana informacja jakie przepisy bgl was interesują)
udostępnić banerek na facebooku lub blogu

Proste? 

Co jest do wygrania?

Produkty bezglutenowe:

ciasto biszkoptowe
śnieżynka - bita śmietana
cukier cynamonowy
cukier wanilinowy
kaszka mleczno-kukurydziana o smaku bananowym
proszek do pieczenia
galaretka cytrynowa bez cukru
budyń o smaku śmietankowym
kisiel o smaku truskawkowym
galaretka o smaku wiśniowym

oraz mała niespodzianka od VFH.

Zapraszam do zabawy!

3 majcie się!

Kasia.









3 komentarze :

  1. Bardzo ładna kuchnia :) Nie myślałaś, żeby zamontować białe listwy przypodłogowe (zobacz tutaj)? Byłoby ładniej moim zdaniem. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, ale skucie cokołów z płyty nie jest takie proste. Dlatego jeżeli się tego podejmiemy to przy zmianie płytek. Nie mam do końca przekonania aby cokoły były białe. Mam dwa boksery. Pewnie od razy byłyby brudne :).

      Usuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!