art Szaleństwo. Alicja w Krainie Czarów.


Zmiana czasu i długie wieczory to coś, co kocham najbardziej.
Tak sobie pomyślałam, że fajnie by było jakby dzień się wydłużał jak guma, a wieczór ciągnął jak krówka.

Ach... Niestety!

Kiedy wchodzę do mojej pracowni czas jakby odrobinę zwalnia. Ostatnio spędzam w niej wieczory i przynajmniej część nocy. To taki mój magiczny czas. Pozbywam się złych myśli i uwalniam głowę pełną pomysłów.

Co w niej siedzi? Uwielbiam Alicję w Krainie Czarów. Ogarnęło mnie szaleństwo.
Wiem, że powinnam zacząć już projekty świąteczne, ale jakoś odciągam to w czasie i robię... zobaczcie sami.








Tak, na to wygląda. Odbiło mi, zbzikowałam, dostałam fioła.
Ale coś wam powiem w sekrecie.
Tylko wariaci są coś warci :).

3 majcie się!
Kasia








4 komentarze :

  1. bardzo mi się podoba Twoje wariactwo ;) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu kaczka, tu kaczka... moze krolik biegnie w strone Robotki? ;-) Siodma edycja!
    http://jestrobotka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa, wygląda genialnie naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny królik, chociaż trochę dziwaczny, ale dzięki temu oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!