MAŁOPOLSKA NA ROWERY #kurczak z bobem




Naszej wycieczki nie mogę zaliczyć do tej z kategorii łatwa, prosta i przyjemna. Szlak czarny i czerwony jednak odzwierciedla rzeczywistość, chociaż myślałam inaczej. W sobotę wraz z mężem ruszyliśmy na wspólną rowerową wycieczkę po małopolsce. Już na samym początku nie ważne czy w lewo czy w prawo mamy pod górę. W dodatku bardzo stromą. Czasem sama myśl o wyjeździe demotywuje mnie do dalszej organizacji trasy. Nie tym razem. Zmotywowana ćwiczeniami przez ostatnie dni ogłosiłam w środę, że sobota będzie na rowerze. Wszystko było fajnie póki nie powiedziałam, gdzie pojedziemy. Zaczęły się bowiem pytania: Czy aby na pewno właśnie tam? Może gdzieś bliżej i żeby krócej było? Mam robotę itp.
Hmm, ale przecież jest sobota? Po przedstawieniu argumentów za i przeciw udało mi się przepchnąć trasę wycieczki. Małopolska na rower czyli MICHAŁOWICE-KORZEKIEW-ZAMEK W OJCOWIE i z powrotem.





Widoki są piękne, a trasa bardzo rekreacyjna. Wyjeżdżając z Michałowic do Zamku w Korzkwi mamy spore podjazdy, jednak później trasa jest prosta i łatwa do pokonania.
W naszym przypadku powrót okazał się bardziej wyczerpujący niż się spodziewałam. Ostatnie kilometry do domu to nielada wyzwanie nawet dla osób uprawiających wyczynowo kolarstwo górskie.
Naszczęście się udało! Mężowi ;). Ja prowadziłam swój pojazd z niezłym obciążeniem. Aparat, napoje, jedzenie. To konsekwencja posiadania koszyka na kierownicy.
 Ogólnie polecam trasę  całym rodzinom, jednak jadąc z dziećmi będziecie na nią potrzebowali nie 4-5h, tylko 8-9h.
Możecie również jechać od Krakowa co zdecydowanie ułatwi sprawę.










Nie wyobrażam sobie obcowania z naturą bez solidnego prowiantu. Tym razem zabraliśmy ze sobą kurczaka z bobem. To świetny przepis, który pakujemy w pudełka lub słoiki i zabieramy ze sobą. Do tego kawa w termosie, woda z cytryną i banany. Torba smakosza jako dodatkowy ładunek na rozwój bicepsa.


300g dowolnego makaronu ( u nas kukurydziany) - ugotuj
300g bobu - ugotuj
10g nasion chia, ostropestu mielonego, ostropestu w ziarnach
100g pomidorków koktajlowych
pęczek mięty
2 piersi z kurczaka pokrojonego w kostkę - usmaż dodając curry, kurkumę, pieprz i sól 

Całość wymieszaj.

DRESING

1 łyżka musztardy francuskiej
1 łyżka majonezu
1 łyżeczka sosu z jalapeno
5 łyżek dobrej oliwy z oliwek
sól i pieprz do smaku

Wszystko mieszamy w małym słoiku. Polewamy dresingiem tuż przed jedzeniem.

Smacznego!


Taka porcja energii jest bardzo przydatna. Oczywiście nie zapominamy o regularnym piciu wody.
Ruszacie w teren?


#ZLOT FOODTRACK'ÓW NA PLACU IMBRAMOWSKIM

Weekendowa niedziela...


Po sobotniej wycieczce marzyłam o leżakach. Bolała mnie każda część mojego ciała, a serce chciało wyskoczyć. I co? Znów skończyliśmy na rowerach. Na Placu Imbramowskim, foodtruck Zapiekanki Imbramowskie zorganizował świetne wydarzenie, które odbywało się cały weekend.
Pomimo bólu, myśl o dobrym jedzeniu i rzemieślniczym browarze motywowała do jazdy.
Dojechaliśmy, znaleźliśmy miejscówkę i rozpoczęliśmy buszowania po foodtruckach.






























Było pysznie! Warto się pomęczyć dla takiego jedzenia. Mam nadzieję, że impreza będzie odbywała się częściej. Kto nie był niech żałuje.

3 majcie się.

Kasia.



2 komentarze :

  1. Piękne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super fotki :) aż się przyjemnie robi patrząc na nie :) pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój pozostawiony ślad!